رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله خبر داد:

فعالیت 1251 ورزشکار شناسنامه‌‏دار در کلاله

1403-06-29 10:06:00
0
78

سرویس ورزشی: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله گفت: در حال حاضر یک‏هزار و 251 ورزشکار شناسنامه‌‏دار در کلاله فعالیت می‏‌کنند.

 

به گزارش کلاله خبر، الله ‏‏نور امان‏ نفس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از این تعداد ورزشکار 626 را آقایان ساکن در روستاها و 415 را آقایان ساکن در شهر تشکیل می‌‏دهند.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه 81 بانوی ورزشکار روستایی هم در کنار 129 بانوی ورزشکار ساکن در شهر بیمه شده و زیر نظر 25 هیئت فعال در سطح شهرستان به رشته مورد علاقه خود می‏پردازند.

کلاله دارای 21 سالن و زمین ورزشی است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله اضافه کرد: در شهرستان کلاله 9 سالن سرپوشیده ورزشی و 12 زمین روباز برای ورزش‌‌‏هایی مثل فوتبال، والیبال، دو ومیدانی وجود دارد و در ماه مبارک رمضان هم در دو رشته فوتسال و بسکتبال اقدام به برگزاری جام رمضان کردیم که مینی بسکتبال ویژه جوانان به پایان رسید و مسابقات فوتسال و بسکتبال بزرگسالان بعد از شب‏‌های قدر در مرحله حذفی پیگیری می‌‏شود.

امان‏نفس تعداد سازمان‏‌های مردم‏‌نهاد زیر مجموعه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان را یک سمن در حال فعالیت و دو سمن در حال ثبت اعلام و از برگزاری همایش‌‏های پیاده‌‏روی خانوادگی و اردوی یک‏روزه در کنار «چشمه آق‏سو» به مناسبت هفته جوان در خرداد ماهی که گذشت به نیکی یاد کرد.

کلاله در تیم ملی کشتی آلیش 2 نماینده دارد

امان‏نفس «سعید خلیلی» و «داوود عوض‌‏زاده» به عنوان ملی پوشان کلاله‏‌ای حاضر در ادوار مختلف اردوهای تیم ملی یاد کرد که در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد به مدال برنز و عنوان سومی رسیدند.

وی جشنواره اسب اصیل ترکمن در روستای «صوفیان کلاله» را فرصتی خوب برای معرفی ورزش اسب سواری به کل کشور و حتی در سطح بین‏‌الملل قلمداد و ابراز امیدواری کرد در سال آتی با کیفیت بهتری برگزار شود./فارس

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار