سرویس اجتماعی:

شهرکی غم زده در شهر کلاله ! / وقتی از 300 میلیون تومان ، سهم یک شهرک صفر بود / محرومیت شهرک امام علی (ع) به روایت تصاویر

1403-06-29 09:06:26
0
68

سرویس اجتماعی: حرف ها و گلایه ها زیاد است اما ما اینبار به درو از هرگونه حاشیه و نکته های قابل توجهی که وجود دارد ، تنها با تصاویر و چند درخواست محرومیت یک شهرک که به نام امیرمومنان علی (ع) متبرک شده است را نشان می دهیم.

 

کلاله خبر، شهروندی گفت: چندی پیش شنیدیم بوجه ای 300 میلیون تومانی برای آسفالت نقاط شهری توسط شورای شهر کلاله تصویب شده است و همچنین شنیدیم یکی از مسئولین مژده رسیدگی به مشکلات شهرک را با این بودجه به برخی از دوستان داده است.

اما بعد مدتی که دیدیم خبری از ساخت وساز نشد، پیگیر موضوع شدیم و متاسفانه شنیدیم بودجه تمام شده و جاهای دیگر شهر آسفالت شده است.

وی افزود: قدمت شهرک امام علی نزدیک به 20 سال است و واگذاری و خدمات دهی این شهرک توسط شرکت فرهنگیان انجام می گرفت تا جایی که حتی برای جوی آب و آب کشی نیز پول دادیم .ناگفته نماند شرکت یاد شده برای تابلو کوچه نیز از ما پول دریافت کرد و با پول خودمان کوچه های این شهرک را نامگذاری کردیم.

این شهروند یادآور شد: از سال 90 پیگیر زیر سازی و ساخت بلوار و همچنین تکمیل میدان کوثر این شهرک هستیم و در مجموع این شهرک نزدیک به 41 هکتار است که 15 هکتار آن داری زیرسازی مناسب است و به تبع آن پیشرفت در این بخش از شهرک زیاد است ولی 25 هکتار دیگر آن به دلیل نداشتن زیرسازی مناسب، به مانند کویر است.

وی گفت: برای خدمات دهی به این شهرک ، شرکت بخشی از قطعات را به شهرداری جهت ساخت فضای سبز واگذار کرد که این قطعات نیز خود ماجرایی شنیدنی دارد که وارد این معقوله نمی شویم.

این شهروند اذعان کرد: شب ها با گربه ، سگ و ... سروکله می زنیم و گاهی اوقات به دلیل سبک بودن سطل های زباله تعبیه شده ، با پرش سگ ها به درون این سطل ها شاهد ریختن زباله ها بر زمین هستیم.

این شهروند گفت : این موضوع را سالها است داریم پیگیری می کنیم و در دوره شهردار قبلی هم به نتیجه نرسیدیم و خواسته زیادی نداریم ، تنها خواسته ما این است که فقط زیرسازی مناسب در این شهرک انجام گیرد تا بجای درخت و گل ، شاهد گیاهان هرز در کوچه ها و پیاده روهای خود نباشیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار