رئیس صنعت ، معدن و تجارت کلاله:

نزدیک به 9 هزار کیلوگرم گوشت در کلاله توزیع شد

1403-06-30 12:06:05
0
65

سرویس اجتماعی: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله گفت: با توجه به استقبال مردمی و در راستای اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان ،مواد غذایی مورد نیاز مردم شامل گوشت قرمز و مرغ، شکر و شیر یارانه ای در شهرستان کلاله توزیع شده است.

 

رحمت الله خرمالی در گفتگویی گفت : تاکنون سه هزار کیلوگرم گوشت قرمز وارداتی و داخلی و با شش هزار کیلوگرم گوشت مرغ در چهار فروشگاه تعیین شده با قیمت مصوب برای مردم عرضه شده است.

وی به توزیع شکر هم اشاره کرد و گفت در همین مدت 5 تن شکر و یک تن شیر یارانه ای در مراکز فروش توزیع شده است.

خرمالی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 7 تن گوشت قرمز ، 40 تن شکر ، 25 تن مرغ و سه تن شیر یارانه در شهرستان کلاله براساس تقاضا عرضه می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله ،از نظارت و کنترل بازار از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: از 355 مورد بازرسی انجام شده در این مدت ، برای 26 واحد صنفی که دارای تخلف بوده اند تشکیل پرونده انجام و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

خرمالی با اشاره به مشکلات پیش آمده در عرضه نان مرغوب و چگونگی توزیع مناسب آرد بین خبازان کلاله هم گفت: طرح تشدید بازرسی از خبازان شهرستان در یک ماه گذشته اجرا شده است.

وی افزود: در این بازرسی ها ساماندهی توزیع آرد ،رعایت ساعت تعیین شده پخت و کیفیت بخشی در پخت نان بررسی شد و در بازرسی از 120 خبازی، برای 22 خباز پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار