امام جمعه کلاله :

وجود نمازخانه در مناطق گردشگری ضروری است

1403-06-29 11:06:52
0
73

سرویس فرهنگی: امام جمعه شهرستان کلاله گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان, افزایش سفرها و حضور گردشگران در مناطق گردشگری شهرستان کلاله, نمازخانه در همه این مناطق برای اقامه نمازجماعت ساخته شود.

 

به گزارش کلاله خبر ، حجت الاسلام محمد کشیری در شورای اقامه نماز شهرستان کلاله اظهار کرد: در همه اوقات و به خصوص در فصل های بهار و تابستان در اماکن گردشگری و پارک ها باید نمازخانه ها آماده شده و روحانی برای اقامه نمازجماعت حضور داشته باشد.

امام جمعه شهرستان کلاله همچنین با تاکید بر ترویج اقامه نمازجماعت در فضای دانشگاه ها گفت: به دانشگاه آزاد اسلامی کلاله پیشنهاد می شود که همواره یک روحانی در این دانشگاه برای پاسخگویی به سئوالات مذهبی و اقامه نماز جماعت در دانشگاه حضور داشته باشد.

کشیری تصریح کرد: همه کارمندان باید نماز را از همه کارها با اهمیت تر دانسته و همه ادارات و نهادها باید مکان مناسبی را برای اقامه نماز درنظر بگیرند.

وی افزود: در میان عبادت های خدا هیچ عبادتی به پای نماز نمی رسد و اگر نماز قبول شد عبادت های دیگر هم مورد قبول خداوند قرار می گیرد.

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله هم در این جلسه گفت: رسیدن به مقام بزرگ ربانی انسان، با نماز امکان پذیر است.

حجت الاسلام دیلمی به ساخت نمازخانه در گردشگاه آق سو کلاله تاکید کرد و افزود: باید جانمایی مناسب برای نمازخانه در این مکان تفریحی و گردشگری با فضاسازی زیبا مدنظر قرار گیرد.

وی بر حضور به موقع مدیران در نماز جماعت به عنوان یک امر به معروف نام برد و گفت: بازدیدهای مستمر از نمازخانه های ادارات، نهادها و اماکن عمومی انجام می شود.

قزلسفلی فرماندار کلاله هم گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت و جماعت در روند انجام کار مردم تاثیرگذار است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار