مدیرآموزش و پرورش کلاله عنوان کرد:

خبری ناراحت کننده برای دانش آموزان باهوش کلاله ای / مدیریتی که به سختی به هدفش می رسد

1403-06-30 12:06:12
0
69

سرویس اجتماعی: مدیریت آموزش و پرورش کلاله برای دانش آموزان باهوش کلاله ای خبر ناخوشایندی را عنوان کرد.

 

اسماعیل تقی زاده در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد مدرسه تیز هوشان در کلاله انجام گرفت ، گفت: درحال حاضر ایجاد چنین مدارسی در کلاله امکان پذیر نیست.

وی گفته خود را چنین توجیح کرد که بعد از انتشار گزارشی در این سایت با عنوان " رئیس آموزش و پرورش کلاله رویاهای خود را عملی می کند؟ " ، در آموزش و پرورش کلاله 2 گروه که شامل 11 نفر متخصص در زمینه تحصیلی بودند، برای امکان سنجی ایجاد چنین مدارسی در کلاله ، تشکیل شد.

تقی زاده تصریح کرد: بعد از چند ماه مطالعه و تحقیق ، این گروه ها به این نتیجه رسیدند که در حال حاضر امکان ایجاد چنین مدارسی در کلاله وجود ندارد و در پایان این امکان سنجی ها ، این گروه متخصص به این نتیجه رسید که با ایجاد 2 مدرسه شاهد دخترانه و پسرانه در مقطع ابتدایی می توان زمینه را برای ورود دانش اموزان در مدرسه تیزهوشان در مقطع راهنمایی ایجاد کرد بطوریکه این دانش آموزان به مقطع ششم ابتدایی رسیدند ، بتوان چنین مدارسی را در کلاله ایجاد کرد تا این دانش آموزان از مقطع ششم ابتدایی و با آمادگی کامل وارد مدارس تیز هوشان کلاله شوند.

این مسئول تاکید کرد: این راه حل مناسب و شدنی است ولی در واقعیت پروسه آن زمان بر و طولانی می باشد و این مدیریت در فکر راهکارهای جدیدی است که از جمله این راهکارها این است که در مدرسه خلیج فارس و مدرسه شهید شاددل علاوه بر کلاس های ششم عادی ، کلالس های ششم تیزهوشان نیز برگزار شود به این ترتیب که در این کلاس ها فقط دانش آموزان باهوش و خلاق شهرستان طی آزمونی انتخاب شوند و تحصیل کنند.

وی اذعان داشت : این راه حل مناسبتر و شدنی است و این دانش آموزان در مقطع ششم ابتدایی آمادگی لازم برای ورود به مدارس تیزهوشان را پیدا می کنند و در طول این زمان مقدمات ایجاد مدرسه تیزهوشان در مقطع راهنمایی در شهرستان کلاله نیز انجام می گیرد.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار