معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان خبر داد :

راه‌یابی ۳۳۰۰ دانش آموز گلستانی به ۳۸ مرکز نمونه دولتی / آدرس سایت اعلام نتایج نمونه دولتی

1403-08-01 09:08:37
0
11

سرویس اجتماعی : شنبه ۲۱تیرماه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ورود به پایه اول و دوم دوره متوسطه استان گلستان اعلام شد و 3هزار و 300 دانش آموز گلستانی به 38 مرکز نمونه دولتی استان گلستان راه پیدا کردند.

 

دکتر ابراهیم حاجیلری معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست گفت: تعداد 8 هزار و 700 و 46 نفر در متوسطه اول و 6 هزار و 470 نفر در مقطع متوسطه دوم به رقابت بایکدیگر پرداختند که از این تعداد یکهزار و 710 نفر در متوسطه اول و یکهزار و 380 نفر، متوسطه دوم و 210 در هنرستان ها به مدارس نمونه دولتی در سراسر استان راه پیدا کردند.

وی با اشاره به این که از تعداد شرکت کنندگان در آزمون های ورودی ۲۱/۶ درصد شرکت کنندگان قبول شده اند ، افزود : دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت http://sanjesh.goledu.ir از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

 راهیابی ۳هزار و ۳۰۰ دانش آموز گلستانی به ۳۸ مرکز نمونه دولتی در استان

حاجیلری با بیان اینکه  ۳ هزار و ۳۰۰ دانش آموزی گلستانی به 38 مرکز نمونه دولتی استان راه پیدا کرده اند، سهم دوره متوسطه اول و دوم به ترتیب ۱۷ و ۱۹ مرکز و هنرستانرا  ۲ مرکز اعلام کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان گلستانی از خانواده های آنان خواست تا در زمان تعیین شده به مراکز مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند و عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

تاکنون اعتراضی به امتحانات ورودی مدارس نمونه ثبت نشده است

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان با تاکید به اینکه تاکنون اعتراضی به امتحانات ورودی مدارس که سبب تغییر نتایج شده باشد ثبت نشده است، خاطر نشان کرد :  دانش آموزان از زمان اعلام نتایج به مدت 2 هفته مهلت دارند اعتراضات خود را به کارشناس ارزیابی عملکرد ادارات تابعه اعلام نمایند که در کمتر یک هفته رسیدگی  و نتایج آن اعلام خواهد شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار