فرماندار کلاله:

اختصاص 1 هکتار زمین برای جمع آوری زباله های کلاله / حمل و نقل زباله سالانه 100 میلیون تومان هزینه دارد

1403-08-01 09:08:02
0
68

سرویس اجتماعی: فرماندار و رییس کار گروه سلامت وامنیت غذایی کلاله، از اختصاص یک هکتار زمین برای جمع آوری زباله شهرهای فراغی، کلاله و روستاهای این شهرستان خبر داد.


به گزارش کلاله خبر ˈ، محمدتقی قزل سفلی در جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی کلاله با اشاره به شرایط ناهنجار پراکنده شدن زباله در معابر عمومی،گفت: عدم دفن غیر بهداشتی زباله ها عوارض زیست محیطی زیادی را بر جامعه وارد می کند.

وی افزود: ادارات مرتبط با اجرای دفن بهداشتی زباله در شهرستان موظفند حداکثر تا یک ماه آینده با مشارکت مرکز بازیافت زباله استان، ضمن تامین امکانات لازم، زمینه لازم برای آغاز بکار این محل جهت دفن زباله انجام دهند.

قزل سفلی بابیان اینکه زباله های جمع آوری شده به سایت مرکزی استان حمل خواهد شد، ادامه داد: براساس بر آوردهای اولیه، هزینه حمل و تخلیه زباله شهرها و روستاهای کلاله سالانه حدود 100میلیون تومان خواهد داشت که بر اساس سرانه تولید زباله، این هزینه از طریق شهرداری های کلاله و شهرفراغی همچنین دهیاران روستاهای تحت پوشش تامین خواهدشد.

فرماندارکلاله درادامه این جلسه به قوانین موجود و مصوبات پیشین این کارگروه در خصوص ممنوعیت کشتار و عرضه غیربهداشتی مرغ اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش متخلفانی که اقدام به کشتار و عرضه غیربهداشتی مرغ درسطح شهر و روستاهای این شهرستان می کنند، دستگاههای اجرایی مسوول، بدون اغماض با متخلفانی که سلامت مردم وبهداشت عمومی را هدف قرارداده اند شدیدا برخورد نمایند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار