سرویس حوادث:

مرگ مرموزدختر و پسر جوان در طبقه همكف

1403-08-01 11:08:45
0
11

سرویس حوادث: دختر و پسر جواني به طرز مرموزي در خانه مجردي‌شان با شليك گلوله به قتل رسيدند، تحقيقات تيم جنايي درباره اين حادثه ادامه دارد.

 

به گزارش کلاله خبر، مأموران كلانتري 106 نامجو از حادثه دلخراشي در آپارتمان كوچكي حوالي كلانتري با خبر شدند. لحظاتي بعد مأموران در محل حادثه كه طبقه اول ساختماني چهار طبقه در خيابان دهقاني كوچه فرجي بود، حاضر شدند. مأموران در نخستين گام با جسد بي‌جان دختر 21 ساله به نام مهتاب كه با شليك گلوله‌اي به سرش كشته شده بود و پيكر نيمه‌جان پسري به نام بهادر مواجه شدند. آنها‌پيكر نيمه‌جان بهادر را به بيمارستان امام حسين (ع ) منتقل كردند و درباره حادثه دست به تحقيق زدند.  در حالي كه تلاش‌ها براي نجات جان بهادر از سوي تيم پزشكي ادامه داشت، وي به علت شدت جراحت تسليم مرگ شد.
برادر بهادر كه حادثه را به پليس اطلاع داده بود، گفت: بهادر و مهتاب از مدت‌ها پيش به هم علاقه‌مند شده بودند و قرار بود ازدواج كنند اما دو خانواده با اين وصلت مخالف بودند. بهادر اصرار به ازدواج داشت و تلاش زيادي كرد تا خانواده‌ها را به اين ازدواج راضي كند اما موفق نشد. بعد از اين متوجه شديم بهادر و مهتاب بدون هماهنگي با خانواده‌ها خانه‌اي اجاره كرده‌اند اما ما از محل آن خبر نداشتيم. وي ادامه داد: ساعتي قبل مادر زنم با من تماس گرفت و گفت بهادر به تلفن همراهش پيامك داده و آدرس خانه‌اش را هم براي من ارسال كرده و خواسته به سرعت خودمان را به محل برسانيم. من هم به سرعت خودم را به آدرسي كه پيامك كرده بود، رساندم. ابتدا زنگ خانه‌شان را زدم اما كسي در را باز نكرد. به خاطر همين نگران شدم و از همسايه‌شان خواستم تا در ساختمان را باز كند. وقتي پشت در آپارتمان رسيدم از داخل خانه صداي خرخر شنيدم. خيلي نگران شدم و با كمك همسايه‌ها قفل در شكستيم كه داخل خانه با جسد بي‌جان مهتاب و پيكر نيمه جان بهادر روبه‌رو شدم.
 با اعلام اين خبر قاضي رودگر، بازپرس ويژه قتل به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه حاضر شد. كارآگاهان در بررسي‌هاي داخل خانه يك اسلحه كمري و يك اسلحه شاه‌كش به همراه تعدادي تير جنگي كشف كردند. همچنين تيم جنايي در محل حادثه دفترچه خاطراتي را كشف كردند كه مهتاب و بهادر با نوشتن مطالبي از خانواده‌هايشان گله كرده بودند. آنها نوشته بودند كه انتظار داشتند خانواده‌هايشان از آنها حمايت كنند. همچنين بررسي‌هاي دفترچه خاطرات نشان داد، اين دو براي ادامه زندگي با مشكلاتي روبه‌رو شده بودند كه به تنهايي قادر به حل آن نبودند. در تحقيقات ميداني اين فرضيه براي كارآگاهان قوت گرفت كه در اين حادثه بهادر ابتدا مهتاب را با شليك گلوله به قتل رسانده و بعد هم گلوله‌اي به گردن خودش شليك كرده است اما تيم جنايي در بررسي‌هاي بعدي محل حادثه با فرضيات ديگري هم روبه‌رو شدند كه به دستور بازپرس رودگر تحقيقات تا روشن شدن علت اصلي مرگ مرموز دختر و پسر جوان ادامه دارد.
يكي از همسايه‌ها به خبرنگار ما كه در محل حاضر شده بود، گفت: مدتي طبقه اول اين ساختمان خالي بود تا اينكه دو روز قبل زوج جواني اسباب‌شان را به اين خانه منتقل كردند. در اين دو روز ما آنها را نديديم تا اينكه صبح روز حادثه متوجه ماشين پليس در كوچه شديم. وقتي از خانه‌ام بيرون آمدم، متوجه شدم اين دختر و پسر با شليك گلوله به قتل رسيده‌اند.
يكي ديگر از همسايه‌ها گفت: آنها تازه به اين آپارتمان اسباب‌كشي كرده بودند و هيچ كس آنها را نمي‌شناخت. صبح ديروز دقايقي از ساعت 6 گذشته بود كه صداي شليك دو تير به گوشم رسيد. ابتدا توجهي به آن نكردم تا اينكه ساعتي بعد صداي داد و بيداد از آپارتمان همسايه به گوشم رسيد. وقتي بيرون آمدم مردي با فريادهاي دلخراش نام برادرش را به زبان مي‌آورد و لحظاتي بعد هم ماشين پليس رسيد كه متوجه شدم دختر و پسري كه دو روز قبل اين آپارتمان كوچك را اجاره كرده بودند، به قتل رسيده‌اند. /روزنامه جوان

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار