رئیس مخابرات شهرستان کلاله:

پیش شماره‌ تلفن در کلاله تغییر می‌کند

1403-08-01 08:08:44
0
76

سرویس اجتماعی: رئیس مخابرات شهرستان کلاله گفت: به زودی با اجرای طرح یکسان سازی مخابرات ،کدهای تلفن ثابت در کلاله تغییر می‌کند.

 

خسروی در گفتگویی اظهار کرد: طرح یکسان سازی مخابرات طرحی ملی است که در سازمان تنظیم مقررات مورد تایید قرار گرفته و شرکت مخابرات ایران مکلف به اجرای طرح تا پایان شهریور ماه 93 است.

وی افزود: شرکت مخابرات استان گلستان نیز در راستای اجرای این مصوبه به احتمال فراوان نیمه نخست مرداد 93 این طرح را اجرا می کند و به تبع آن از 15 مرداد ، مخابرات شهرستان کلاله اقدام به تغییرات در کد این شهرستان خواهد کرد.

رئیس مخابرات کلاله گفت: در این طرح کد پیش شماره کلاله که تا قبل از اجرای طرح شامل 0174  بوده به کد 017 در شبکه مخابراتی تغییر می‌کند.

وی تاکید کرد : تعداد ارقام شماره تلفن ثابت مشترکان پس از اجرای این طرح از هفت رقم به هشت رقم تغییر یافته و شروع شماره مشترکان در استان گلستان برای همه شماره ها عدد 3 است.

این مسئول یادآور شد : شماره مشترکان در شهرستانهای رامیان ، آزادشهر ، مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه پس از عدد 3 با 5 یعنی 35 شروع می شود.

وی گفت : در این طرح تلاش بر این بوده که کمترین تغییرات را در شماره های مشترکین داشته باشیم .

خسروی درباره مزایای این طرح گفت: شماره گیری نکردن کدهای استانی در تماس های داخلی ، کاهش هزینه تماس بین مشترکین توابع استان با مرکز استان و بالعکس و اختصاص یک شماره منحصر به فرد برای هر مشترک در سطح استان گلستان از مهم ترین مزایای اجرای این طرح است.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار