سرویس فرهنگی:

یادواره 3 شهید گمنام و 136 شهید شهرستان کلاله برگزار شد + تصاویر

1403-08-01 08:08:54
0
73

سرویس فرهنگی : یادواره 3 شهید گمنام و 136 شهید شهرستان کلاله توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد جهان آرا روستای چشمه نیل این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش کلاله خبر، یادواره 3 شهید گمنام و 136 شهید شهرستان کلاله شب گذشته توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید جهان آرا ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در روستای چشمه نیل این شهرستان برگزار گردید.

سرگرد پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلاله در این مراسم با بهره گیری آیات قرآن کریم ضمن بیان اینکه شهدا نمرده اند ، بلکه زنده هستند ، گفت : متاسفانه برخی مرگ شهدا را مرگ عادی می دانند و فکر می کنند شهدا هم مانند مردم عادی میمیرند  ؛ فارغ از این هستند که شهدا همواره زنده هستند.

وی افزود: برای اینکه متوجه شویم شهید از چه جایگاهی در نزد خداوند برخوردار است، کافی است به 72 بار تکرار کلمه شهید و مشتقات آن در قرآن توجه کنیم که 72 بار تکرار شهید در قرآن می تواند اشاره ای به 72 شهید صحرای کربلا نیز باشد.


مصطفی لو در ادامه سخنان خود گذری به 8 سال دفاع مقدس داشت و گفت: در 8 سال دفاع مقدس، نزدیک به 40 کشور با ایران جنگیدند و نمونه بارز این ادعا این است که از 27 کشور اسیر داشتیم و شهدای ما ثابت کردند در مکتب امام (ره) و در راه خدا با دست خالی هم می توان پیروز شد.

فرمانده سپاه کلاله یادآور شد: دشمن پس از شکست در میدان نبرد 8 ساله ، باز هم دست از توطئه ها و دشمنی های خود برنداشت و همواره با روش های مختلف درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی است و مبارزه ما با دشمن تا انقلاب امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت و ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم این انقلاب را به آن امام تحویل دهیم.

وی اشاره ای هم به رخنه فرهنگی دشمن داشت و گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که تنها از روش های فرهنگی می تواند باعث تغییرات مختلفی در ایران شود که از جمله مهمترین وسیله های دشمن برای این کار ، "ماهواره " است.


 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار