سرویس اجتماعی:

رانندگان آژانس های کلاله از سهمیه بنزین خود محروم شدند

1403-08-01 08:08:59
0
73

سرویس اجتماعی: رانندگان آژانس های کلاله حتی از سهمیه عادی بنزین یعنی 60 لیتر در ماه نیز محروم شدند.

 

به گزارش کلاله خبر، بیش از یک هفته است که سهمیه بنزین از کارت های سوخت رانندگان آژانس های کلاله حذف شده است و هیچ کس دلیل این اتفاق را نمی داند.

یکی از این رانندگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : ماجرا از آنجا شروع شد که برخی از رانندگان آژانس ها اقدام به نصب مخزن سوخت CNG کردند و از آن پس سهمیه بنزین ما از 300 لیتر در ماه به 200 لیتر در ماه کاهش یافت.

وی افزود: این ماه کارت سوخت ما 200 لیتر شارژ شده بود که در مرحله اول سوختگیری ماشینم ، 20 لیتر بنزین از سهمیه این ماه استفاده کردم ولی در مراجعه بعدی خود به جایگاه سوخت ، با مشکل روبرو شدم و کارت سوخت ماشین از کار افتاده بود.

این راننده یادآور شد : در این خصوص برخی از تاکسی داران به مسئول تاکسی رانی شهرداری کلاله مراجعه کرده اند و وی در پاسخ به این تاکسی داران علت بروز چنین مشکلی را منوط یه استان و حتی تهران دانسته و گفته است : این موضوع از طریق بخش تاکسی رانی شهرداری در حال پیگیری است.

راننده آژانس گفت: در حال حاضر مجبور هستیم از گاز CNG استفاده کنیم و این موضوع باعث بروز مشکلاتی برای ما شده است چرا که روشن کردن ماشین و سپس استفاده از آن وابسته به وجود بنزین است و استارت اولیه ماشین با بنزین زده می شود و همچنین استفاده مداوم از گاز باعث آسیب رسیدن به موتور ماشین می شود و هر از گاهی نیاز است از سوخت بنزین استفاده کنیم و در حال حاضر با قیمت های جدید ، تهیه بنزین برای ما دشوار است و باعث وارد شدن فشار اقتصادی به خانواده های ما می شود.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار