کلاله خبر به یک شایعه پایان می دهد:

مدیرآموزش و پرورش کلاله : نام مدرسه شهید شاددل حذف نمی شود

1403-08-01 08:08:56
0
70

سرویس فرهنگی: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله به برخی شایعات در خصوص تغییر نام مدرسه شهید شاددل پایان داد.

 

به گزارش کلاله خبر، شایعه تغییر نام مدرسه شهید شاددل به مدرسه گل محمدی از دوره مدیریت قبلی آموزش و پرورش (محمد محمدزاده) در شهرستان کلاله وجود داشت و سایت کلاله خبر در این خصوص پیگیری هایی هم انجام داد و محمد محمدزاده تغییر نام مدرسه شاددل به گل محمدی را تکذیب کرد و گفت : کلاس های دو مدرسه گل محمدی و شهید شاددل در دو شیفت صبح و بعد ظهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است چون مدرسه شهید شاددل به عنوان مدارس تخریبی به حساب می آمد ، این مدرسه در مدرسه ای که صاحب زمین آن خیری به نام مرحوم گل محمدی بود ، مستقر شد و به احترام آن خیر، ساختمان جدید به نام گل محمدی نام گرفت.

اما با جابجایی مدرسه شاددل به این ساختمان در شهرستان کلاله شایعاتی مبنی بر تغییر نام مدرسه شاددل به مدرسه گل محمدی منتشر شد.

اخیرا نیز با روی کار آمدن اسماعیل تقی زاده به عنوان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله این شایعات تشدید یافت و شایعه ای مبنی بر ادغام دو مدرسه شهید شاددل و گل محمدی و حذف نام شهید از مدرسه بر زبان ها جاری شد که در این راستا با اسماعیل تقی زاده گفتگویی داشتیم و وی این شایعات را تکذیب کرد و گفت: نام شهید شاددل بر سر درب این مدرسه بدون تغییر باقی خواهد ماند.

وی افزود: تمهیداتی اندیشیده شده است که دانش آموزان اول ، دوم و سوم ابتدایی با نام مدرسه شهید شاددل و دانش آموزان چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی با نام مدرسه گل محمدی یا بالعکس یعنی سه مقطع اول ، دوم و سوم با نام مدرسه گل محمدی و سه مقطع دیگر با نام مدرسه شهید شاددل و در دو شیفت مختلف تحصیل خود را ادامه دهند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار