نماینده مردم کلاله در مجلس:

پروازهای فرودگاه کلاله به زودی برقرار می‌شود

1403-08-01 08:08:33
0
74

سرویس اجتماعی: نماینده مردم کلاله در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته، پروازهای فرودگاه شهر کلاله استان گلستان به زودی برقرار می شود.

 

به گزارش کلاله خبر، عبدالکریم رجبی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: با همکاری سازمان هواپیمایی کشور، هر شرکت هوا‍‍‍پیمایی که پروازهای مسافربری از فرودگاه کلاله داشته باشد، حمایت مالی می شود.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشور قول مساعد داده که این حمایت های مالی ،از مازاد درآمد فرودگاه کلاله انجام شود.

نماینده مردم کلاله، مینودشت،گالیکش و مراوه تپه در مجلس تصریح کرد: هم اکنون فرودگاه کلاله با اجاره زمین های زراعی اطراف آن سالانه حدود یک میلیارد تومان درآمد دارد.

رجبی با اشاره به جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان گلستان با آقای جهانگیریان مدیر سازمان هواپیمایی کشور اظهار کرد: با معاف شدن شرکت ایرلاین از هزینه های پرواز از فرودگاه کلاله، به زودی استقبال شرکت های هواپیمایی برای استفاده از فرودگاه کلاله افزایش می یابد.

وی افزود:به زودی جلسه ای با حضور کارشناسان هواپیمایی کشور،مدیر کل فرودگاه های گلستان، مدیر شرکت هواپیمایی قشم ایر،نماینده استاندار گلستان و مدیر فرودگاه کلاله برگزار می شود تا اجرای پروازهای مسافربری از فرودگاه کلاله آغاز شود.

رجبی گفت:امیدواریم تا یک ماه آینده نتایج خوبی از پیگیری های انجام شده برای اجرای پروازهای مسافربری از فرودگاه کلاله به دست آید.

عضو کمیسون اقتصاد مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در جلسه مشترک با مدیر سازمان هواپیمایی کشور مطرح شد، تسریع در نصب سیستم مه شکن در فرودگاه گرگان بود که امکان فرود و پرواز هواپیما را در هوای مه آلود امکان پذیر می سازد.

رجبی افزود:همچنین در این جلسه مقرر شد با مشارکت شرکت قشم ایر در فرودگاه گرگان و افزایش صندلی های پرواز ،کمبودهای موجود در این بخش رنیز فع شود.

فرودگاه کلاله که تا یک دهه قبل به عنوان فرودگاه هواپیماهای سمپاش مورد استفاده قرار می گرفت در سال 91 با پیگیری های مسئولان با حضور رییس جمهور وقت به بهره برداری رسید.

پروازهای فرودگاه کلاله یک بار در سال 91 و یک بار نیز در سال 92 راه اندازی شد اما استقبال نکردن مردم سبب شد پروازها تعطیل شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار