درپی انتشار گزارشی در این سایت:

رئیس صنعت ، معدن و تجارت کلاله قیمت نان را اعلام کرد

1403-08-01 08:08:49
0
78

سرویس اجتماعی: در پی انتشار گزارشی در این سایت مبنی بر"هر قرص نان در کلاله 1000 تومان ؟!" ، رئیس صنعت ، معدن و تجارت کلاله قیمت نان را اعلام کرد.

 

به گزارش کلاله خبر، در گزارش قبلی گفتیم هر قرص نان روغنی در کلاله با قیمت 1000 تومان به شهروندان ارائه می شود و نکته قابل توجه این موضوع هم این بود که مقدار گرمی چانه ای این نان ها با نان های مصرفی شهروندان یکسان بود و تنها برای اضافه شدن مقداری روغن ، 650 تومان به قیمت این نان ها اضافه می شد.

خرمالی رئیس صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کلاله در واکنش به این موضوع در گفتگویی با بیان اینکه این نان های روغنی در دو نوع به شهروندان ارائه می شود ، گفت : نرخ نان روغنی کنجدی با وزن چانه 470 گرم ( روغن و کنجد 70 گرم و 400 گرم خمیر) 900 تومان و همچنین نان روغنی بدون کنجد، 750 تومان می باشد.

وی افزود: طبق روال گذشته ، در ماه رمضان زولبیا و بامیه نیز در شیرینی فروشی ها به فروش می رسد و این نوع از شیرینی نیز با دو کیفیت ارائه می شود که نرخ درجه یک آن کیلیویی 7500 تومان و نرج درجه دو آن 6200 تومان می باشد.

وی درپایان تاکید کرد: شهروندان با مشاهده هر گونه تخلف در موارد فوق ، می توانند با شماره 124 صنعت ، معدن و تجارت این شهرستان تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایت شهروندان رسیدگی شود.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار