سرویس اجتماعی:

گذر خط راه آهن از شهر فراغی، 13 واحد مسکونی را تخریب می کند / محل جدید دو روستای حاجی بیک سفلی و علیا مهیا شد

1403-08-01 08:08:55
0
71

سرویس اجتماعی: فرماندار کلاله از تخریب 13 واحد مسکونی در شهر فراغی شهرستان کلاله با گذر خط راه اهن از این شهر خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر،  محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله در جلسه مدیریت بحران شهرستان کلاله با اعلام این خبر گفت : باید خسارت کسانی که در مسیر خط راه آهن گلستان به خراسان شمالی قرار می گیرند تامین شود.

وی افزود: باید هر چه زودتر هزینه خسارات به این 13 واحد مسکونی برآورد شود و براورد این هزینه ها بر عهد شهرداری شهر فراغی می باشد.

در ادامه این جلسه آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان کلاله نیز بررسی شد که در همین راستا شهرداری کلاله موظف شد تا برای جمع آوری آب های ناشی از بارش باران در معابر شهر، تمهیداتی را در نظر بگیرد و این تمهیدات را به زودی عملیاتی کند.

بیگی زاده دبیر مدیریت بحران این شهرستان نیز در حاشیه این جلسه اظهار داشت: محل ساخت و ساز روستاهای قرار گرفته در طرح جابجایی (حاجی بیک سفلی و علیا ) برای اقدامات زیر ساختی مسئولین ذیربط مهیا است ، لذا ادارات برق ، آبفار و راه و شهرسازی اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است دو روستای حاجی بیک سفلی و علیا در مجموع 1426 نفر جمعیت دارند و به سبب قرار گرفتن این دو رستا در بستر رودخانه ، روستاهای حاجی بیک سفلی و علیا در طرح جابجایی قرار گرفته اند و قرار است در زمینی به وسعت 40 هکتار تجمیع شوند.

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار