چند روز پیش روی داد ؛

قتل یک پیرمرد در خانه سالمندان گرگان

1403-07-03 08:07:23
0
45

سرویس حوادث : یک پیرمرد در اثر رفتار نامناسب پرستاران یکی از خانه های سالمندان در گرگان بر اثر جراحت های وارده از دنیا رفت و عاملان این کار نیز دستگیر شدند .

 

به گزارش کلاله خبر، هفته گذشته یک پیرمرد در یکی از خانه های سالمندان گرگان در اثر رفتار نامناسب پرستاران دچار فوت شد که مراجع انتظامی قتل این پیرمرد را تایید کرده و اعلام کرده اند به دنبال انگیزه این قتل هستند .

خانه سالمندان (م) که در کوی ویلا خیابان تختی قرار دارد و به صورت موسسه خصوصی اداره می شود و سالمندان و افرادی که از عهده امور شخصی خود بر نمی آیند و خانواده های آن ها به دلایل مختلف نمی توانند از آن ها مواظبت کنند ، در این مکان نگهداری می شوند.

خانواده هایی که سالمندان خود را به این مکان ها می سپارند انتظار دارند که به خوبی از آن ها نگهداری کنند ، اما متاسفانه گفته می شود که برخی رفتارهای نامناسب با افراد مسن در خانه سالمندان (م) دیده شده و برخی افراد از این موضوع اظهار نگرانی کرده اند .

گفتنی است ؛ عاملان قتل این پیرمرد که دو نفر بودند ، دستگیر شده اند ولی انگیزه کار آنها هنوز مشخص نشده است و با گذشت چند روز از قتل جنازه پیرمرد متوفی سرانجام روز گذشته تشییع و خاکسپاری شده است .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار