فرمانده انتظامی گنبدکاووس :

کلاه پشمی ، هویت قاتل گنبدی را فاش کرد

1403-08-01 05:08:55
0
9

سرویس حوادث : فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری قاتلی با کلاه پشمی که به انگیزه سرقت وارد منزل مقتول شده بود خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر ، محمدعلی عسگری شب گذشته در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: هشتم تیر ماه جاری در پی اعلام خبری مبنی قتل فردی در منزل مسکونی‎اش، تیم‎های تحقیقاتی و بررسی صحنه جرم بلافاصله بر سر صحنه جرم حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در صحنه جرم با مشاهده آثار خونریزی در خانه و حیات منزل و کشف یک عدد کلاه پشمی در بالای درخت، تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی مشخص شد کلاه متعلق به فردی است که دارای سوابق چاقوکشی، درگیری، سرقت و جرائم دیگر است و از تاریخ وقوع حادثه در منظر عمومی مشاهده نشده است.

عسگری افزود: پس از شناسایی محل اختفای فرد مورد نظر، وی با دستور مقام قضایی دستگیر شد و در همان ابتدا به این موضوع اعتراف کرد که در شب حادثه همراه فرد دیگری برای سرقت از منزل وارد خانه شده است.

دستگیری قاتل کمتر از یک هفته / سرقت از منزل علت قتل صاحب‌خانه

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از دستگیری فرد دوم و انکار وی نسبت به اصل موضوع حادثه، تلاش برای کشف آلت قتل و تحقیقات تخصصی‎تر و کسب اطلاعات و دلایل قوی‎تر در مرحله جدی‎تری قرار گرفت.

وی تأکید کرد: پس از جمع‎آوری اطلاعات و شواهد محکم، این دو فرد با مشاهده آنها به جرم خود اعتراف کردند.

عسگری تصریح کرد: قاتل در خصوص علت به قتل رساندن صاحب‎‎خانه گفته است که با هدف سرقت از منزل وارد منزل مقتول شده که پس از هوشیاری صاحب‎خانه نسبت به حضور سارقان در منزل با وی درگیر شده و در نهایت قاتل با وارد کردن چند ضربه به صاحب خانه او را به قتل رساند و به همراه همدستش از محل متواری شد.

وی در پایان متذکر شد: این پرونده به دلیل داشتن سرنخ‎های بسیار ریز و دست به دست شدن آلت قتل و پیچیدگی در جمع‎آوری اطلاعات و شواهد و مدارک از سختی و پیچیدگی خاصی برخوردار بود اما با تلاش شبانه‎روزی و تیزهوشی ماموران و اقدامات فنی و تخصصی پلیس قاتل در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شد. / فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار