رئیس اداره حفاظت محیط زیست کلاله:

شهرستان کلاله در تجمیع زباله ها با معضل بهداشتی روبرو است

1403-06-30 12:06:10
0
66

سرویس اجتماعی: رئیس اداره حفاظت محیط زیست کلاله گفت : محل تجمیع زباله ها و پسمانده های شهرستان کلاله(شهر کلاله و فراغی) بهداشتی نیست.

 

به گزارش کلاله خبر، وی با بیان این موضوع افزود: تولید 16 تن زباله در شهر کلاله و 5 تن زباله در شهر فراغی ، برنامه ریزی بهتری را برای انتقال به موقع و اصولی به سایت زباله را می طلبد.

وی یاداور شد: طبق تصمیمات اتخاذ شده ، از این پس شهرداری شهر فراغی زباله های شهری خود را در عرصه های فعلی که مشکلات جدی زیست محیطی دارد انتقال و دفن نخواهد کرد.

این مسئول تاکید کرد : کمبود وسایل نقلیه مناسب حمل زباله هم با برنامه ریزی برای حفظ محیط زیست ضروری است که این خود مساعدت و یاری مسئولین ذیربط را می طلبد.

قربانزاده گفت: جهت حفظ محیط زیست ، سکوی موقت جمع آوری زباله در شهر کلاله با توجه به اینکه شیرآبه این زباله ها وارد رودخانه اقسو می شود و همچنین در نزدیکی منطقه مسکونی می باشد ، باید به جایی دیگر انتقال یابد.

رئیس اداره حفظ محیط زیست شهرستان کلاله با بیان اینکه حفظ محیط زیست از جمله وظایف ذاتی ما است ، افزود: این اداره آمادگی لازم را برای همکاری با شهرداری جهت مکان یابی و متمرکز کردن سایت جمع آوری و دفن زباله ها را داردا است.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار