سرویس اجتماعی:

دستگیری دندانپزشک قلابی در گرگان

1403-08-01 09:08:40
0
8

سرویس اجتماعی ؛ رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری دندانپزشک قلابی در گرگان خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، داوود سلطانی اظهار داشت: روزهای گذشته اخباری به دست این اداره رسید که دندانپزشکی قلابی در گرگان در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: پس از وصول این خبر اقدامات تحقیقاتی و فعالیت‌های اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار ماموران این اداره قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و اثبات صحت خبر، با کسب دستور مقام قضایی در نهایت این فرد در تاریخ ۱۰ تیرماه سال جاری دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از بازدید از محل کار این فرد متخلف تعداد ۲۸ قلم از انواع وسایل دندانپزشکی همانند دستگاه مینی یونولیت، خمیر قالب گیری، موم دندان‌سازی، ساکشن، دستگاه مفلاک، دستگاه اکتیلاتور و تعداد زیادی عکس دندانپزشکی مربوط به مشتریان کشف و ضبط شد.

سلطانی تأکید کرد: پس از دستگیری و اقدامات قانونی در حال حاضر متهم به جرم خود اعتراف کرده و در حال حاضر پرونده پس از طی مراحل قانونی برای پیگیری در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

سابقه‌دار بودن پزشک قانونی با عناوین مشابه

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این متهم دارای سابقه و به اتهام همین جرم دارای چندین پرونده با موضوع مشابه است.

وی در پایان ابراز داشت: توصیه ما به شهروندان این است که برای مراجعه به پزشک که با موضوع سلامتی افراد رابطه مستقیم دارد سعی کنند دقت نظر بیشتری را در انتخاب پزشک داشته باشند و حداقل با بررسی صحت پروانه نظام پزشکی پزشک مورد نظر نسبت به مراجعه و پیگیری درمان خود اقدام کنند. / فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار