سرویس اجتماعی:

صیادی که از چنگ محیطبانان کلاله ای گریخت!

1403-06-29 11:06:53
0
75

سرویس اجتماعی: رئیس اداره حفاظت محیط زیست کلاله گفت: صیادی متخلف بعد از مشاهده محیطبانان کلاله ای و پس از یک تعقیب و گریز از چنگ ماموران ما گریخت.

 

به گزارش کلاله خبر ، سلیمان قربان زاده با بیان این خبر اظهارکرد: شمار شکارچیان و صیادان بازها و پرندگان در مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع این شهرستان افزایش یافته و ماموران این اداره در دو هفته گذشته شکارچیان مختلفی را دستگیر کرده‌اند.

وی افزود: محیط بانان اداره حفظ محیط زیست کلاله بامداد امروز در هنگام گشت زنی در عرصه‌های منطقه دشتی متوجه حضور یک صیاد شدند که پس از تعقیب و گریز این صیاد با یک دستگاه موتورسیکلت متواری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کلاله گفت: این شکارچی به صورت حرفه ای با چهار کبوتر که بر پشت آنها تله نصب شده بود قصد شکار حیوانات و پرندگان را داشت.

وی افزود:این شکارچی شناسایی شده و به مراجع قضایی برای اقدام های بعدی معرفی شده است.

قربان زاده تصریح کرد: در چند روز گذشته هم 2 قطعه کبک از یک شکارچی در  روستای کولی بایندر شهرستان کلاله کشف و در زیستگاه امن رها سازی شدند و شکارچی تحویل مقام های قضایی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کلاله افزود: شهرستان کلاله بیش از 65 هزار هکتار مناطق حفاظت شده و بیش از 15 هزار و 500 هکتار مناطق شکار ممنوع دارد و این اداره تنها با دارا بودن 7 نیروی محیط بان در حال حفاظت از این مناطق است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار