رجبی مطرح کرد:

دولت ترمز گرانی را کشید/افزایش خودسرانه قیمت‌ها ازسوی دلالان و محتکران در بازار

1403-08-01 09:08:34
0
11

سرویس اقتصادی: عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با یادآوری اینکه دولت تا کنون با تدابیری که اندیشیده توانسته تا حدودی تورم را کنترل و روند افزایشی قیمت ها را مهار کند،گفت: مسئولان با نظارت بیشتر از افزایش غیرقانونی قیمت برخی کالاها جلوگیری کنند.

 

به گزارش کلاله خبر، عبدالکریم رجبی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با یاداوری اینکه دولت به صورت علنی اعلام کرده با هرگونه افزایش قیمت مخالف است، گفت: در کنار این دیدگاه و رویکرد دولت باید ابزار نظارتی دربدنه دولت تقویت و با انجام نظارت های کافی قیمت ها را کنترل و از افزایش آنها جلوگیری کنند.

نماینده مردم مینودشت ،کلاله ،گالیکش و مراوه در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت تا کنون با تدابیری که اندیشیده توانسته است تا حدودی تورم را کنترل  و روند افزایشی بدون کنترل قیمت ها را مهار کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: مسئولان باید با نظارت بیشتر از افزایش غیرقانونی قیمتها که با بهانه های مختلف از سوی دلالان، محتکران و کم فروشان بر بازار تحمیل می شود جلوگیری کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با یادآوری رسالت و شعار اصلی دولت تدبیر و امید یعنی کنترل گرانی ها، تصریح کرد: دولت تا حدودی توانسته است موفق به کنترل گرانی ها شود اما باید با جدیت و نظارت بیشتر مانع افزایش غیرقانونی قیمت ها و زمینه ساز ایجاد ثبات و آرامش قیمت هادر بازار شود چرا که افزایش قیمت ها فشار بیشتری را به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه تحمیل می کند.

دولت طی هفته های گذشته بارها و بارها اعلام کرده است که فعلا با هرگونه افزایش قیمت مخالف است و هیچ تولیدکننده ای حق ندارد بدون هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، افزایش قیمتی بر روی کالاهای خود اعمال کند اما آنچه که مصرف کنندگان در بازار مشاهده می کنند، این گونه نیست و افزایش آرام و بی سر و صدای قیمت ها را نشان می دهد./خانه ملت

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار