رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله اعلام کرد:

اعزام 20 مبلّغ دینی به مساجد شهرستان کلاله

1403-06-29 11:06:46
0
70

سرویس فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله از اعزام 20 مبلّغ دینی به مساجد سطح شهرستان کلاله خبر داد.


به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان داشت: همزمان با ماه رمضان، 20 روحانی و مبلّغ دینی برای تبلیغ و اشاعه فرهنگ قرآنی و اسلامی به مساجد شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی مساجد شهرستان کلاله برای میزبانی از روزه‌داران ماه ضیافت الهی، افزود: در دهه منتهی به ماه رمضان، تمامی مساجد در مناطق شهری و روستایی غباروبی شده و برای میزبانی از این ماه الهی آماده شدند.

حجت الاسلام دیلمی برگزاری برنامه‌های گوناگون انس با قرآن با حضور قاریان برتر شهرستان، برگزاری کلاس‌های گوناگون آموزشی با محوریت اشاعه فرهنگ دینی و همچنین برپایی ایستگاه‌های پرسش دینی باهدف پاسخ دادن به شبهات را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه رمضان عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله با اشاره به سختی‌های گرفتن روزه در روزهای گرم و طولانی، با بیان این که روزه‌ داری مقدمه‌ای برای خودسازی و افزایش تحمل در برابر ناملایمات و سختی‌ها است، افزود: کسی‌که برای رضای خداوند روزه می‌گیرد اثر آن در جامعه جلوه‌گر شده و فرهنگ روزه‌ داری ‌میان مردم جامعه اشاعه می‌یابد.

وی در پایان یادآور شد: جزء خوانی قرآن از اول این ماه مبارک در مسجد جامع این شهرستان آغاز شده است و خواهران و برادران مومن تا پایان ماه رمضان می توانند تمامی قرآن را  به همراه هم جزء خوانی کنند.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار