سرویس اجتماعی:

آماری جالب از دندان کشی در کلاله

1403-06-30 12:06:01
0
61


سرویس اجتماعی: مسئول کلینیک داندان پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله آمار جالبی از تعداد دندان های کشیده شده در این کلینیک در سه ماه اخیر سال 93 ارائه داد.

 

دکتر رشید آتا در گفتگویی اظهار داشت : در سه ماه اخیر مردم شهرستان کلاله 1288 دندان خود را کشیده اند که االبته تعداد کمی از مردم شهرستان مراوه تپه نیز در این آمار قرار دارند.

وی افزود : یک ماه از شروع به کار کلینیک دندان پزشکی شهرستان مراوه تپه می گذرد و تنها یک نیرو برای این کار درنظر گرفته شده است.

دکتر آتا یادآور شد : طی این سه ماه گذشته از سال 93 ، ما توانستیم فقط 129 دندان را ترمیم کنیم و باید گفت مراجعه کنندگان در ابتدا قصد کشیدن این دندان ها را داشتند که با توصیه های پزشکی برای ترمیم داندان های خود اقدام کردند.

مسئول کلینیک داندان پزشکی کلاله تاکید کرد: با توجه به اینکه تعداد مراجعه کنندگان زیاد می باشد اگر تجهیزات و امکانات زیر ساختی و نیروی مناسب در اختیار باشد، می توان خدمات قابل توجهی به مراجه کنندگان ارائه داد.

وی اشاره ای به فعالیت های سنگین این کلینیک داشت و گفت: در سه ماه اخیر دهان و دندان بیش از 4 هزار نفر از مردم شهرستان کلاله توسط این کلینیک معاینه شد و این درصورتی است که این کلینیک با 2 نیرو به کار خود در این زمینه ادامه می دهد.

رشید آتا در پایان اذاعان داشت : در سال گذشته در مجموع 9523 دندان در این کلینیک کشیده شد و همچنین 774 دندنان نیز ترمیم گردید.

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار