فرمانده سپاه کلاله :

سپاه پیشتاز عرصه جهاد اقتصادی است / توزیع بیش از 9 هزار جوجه نیمچه در کلاله

1403-06-29 11:06:50
0
65

سرویس اجتماعی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلاله گفت: سپاه پیشتاز عرصه جهاد اقتصادی است و تاکنون در سال 93 ، بیش از 9 هزار جوجه نیمچه در بین بسیجیان شهرستان کلاله توزیع شده است.

 

یعقوب مصطفی لو درگفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه سپاه تاکنون گام های متعددی در زمینه حماسه اقتصادی در سال 92، و همچنین جهاد اقتصادی در سال جاری برداشته است گفت : سپاه پیشتازی خود را در پیروی از رهنمودهای مقام عظمی ولایت در عرصه جهاد اقتصادی ثابت کرده است.

وی با اشاره به جهاد اقتصادی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب و تائید کارشناسان اقتصادی راه حل اساسی مقابله با مشکلات و توطئه های اقتصادی حرکت بسوی خودکفایی اقتصادی با نسخه جهاد اقتصادی است و یکی از اقدامات اساسی در این راه افزایش تولید گسترده در نقاط مختلف شهر و روستا و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود کشور است. نگهداری مرغ خانگی در سطح روستاها می تواند به تولید تخم مرغ و گوشت مرغ کمک شایانی داشته باشد و از نوسانات غیر منطقی قیمت در این عرصه جلوگیری کند و در این راستا سپاه شهرستان کلاله تا کنون بیش از 9 هزار قطعه جوجه نیمچه در بین مردم روستایی و شهری توزیع کرده است.

فرمانده سپاه کلاله یادآور شد : توزیع این جوجه ها در دو مرحله انجام گرفت ؛ اولین مرحله توزیع ، مربوط به توزیع 5 هزار قطعه جوجه نیمچه بود که در اردیبهشت ماه سال جاری توزیع گردید و همچنین 4 هزار و 200 جوجه نیمچه دیگر، روز گذشته در سطح شهر و روستا توزیع شد و در مجموع بیش از 9 هزار جوجه در سال 93 در بین مردم توزیع شده است.

بهمن میرشکار مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کلاله نیز در گفتگویی بیان کرد: همانطور که می دانید نام سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی" نام گذاری شد و در این زمینه بسیج سازندگی سپاه اقدامات مختلفی انجام داد که توزیع جوجه های نیمچه یکی از این اقدامات می باشد و در سال 92 ، و در مجموع چند مرحله بیش از 17 هزار قطعه جوجه نیمچه در بین بسیجیان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود : با توجه به روند توزیع کنونی این جوجه ها در سطح کشور، امکان دارد امسال توزیع جوجه نیمچه از مرز 17 هزار قطعه نیز تجاوز کند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار