رییس پلیس فتا گلستان خبر داد :

برداشت غیر مجاز 23 میلیونی از حساب همكار در گرگان

1403-08-01 09:08:31
0
12

سرویس اجتماعی ؛ رییس پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی كه اقدام به برداشت 23 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از همكار خود كرده بود خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ "حبیب الله رجبلی" در تشریح این خبر گفت: پیرو شکایت شهروندی مبنی بر برداشت های غیر مجاز اینترنتی از حساب وی به مبلغ 23 میلیون ریال، موضوع ضمن تشكیل پرونده قضایی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتا گلستان افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی محرز گردید كه غالب برداشت های صورت گرفته در قالب خرید شارژ تلفن همراه صورت گرفته و در ادامه متهم که یک از همکاران شاکی بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رجبلی در ادامه اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی از شاکی و متهم مشخص گردید، شاکی بدلیل آشنا نبودن با اینترنت و چگونگی استفاده از آن اطلاعات حساب خود را جهت ثبت نام و واریز شهریه دانشگاه فرزند خود در اختیار همکار خود قرار داده بود که وی در ادامه با سوءاستفاده از اعتماد و غفلت شاکی و اخذ اطلاعات حساب در یک فرصت مناسب اقدام به برداشت اینترنتی غیر مجاز كرده بود.

رئیس پلیس فتا گلستان در پایان از شهروندان خواست تا در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب خود دقت لازم را داشته باشند و در صورت قرار دادن آن در اختیار افراد دیگر در مواقع ضروری، نسبت به تغییر رمز آن تسریع نمایند. / پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار