مسئول بسیج سازندگی سپاه کلاله:

اردوهای جهادی گام مهمی در محرومیت زدایی است / ساخت آب بندان در روستای گچی سو یکی از اهداف سپاه کلاله

1403-06-30 02:06:42
0
56

سرویس اجتماعی: مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کلاله گفت: اردوهای جهادی سپاه ، گامی مهمی در محرومیت زدایی و همچنین کمک به مردم است.

 

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ بهمن میرشکار با بیان اینکه اهداف اردوهای جهادی تحقق فرامین رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است ، گفت: اردوهای جهادی زمینه کمک و مساعدت به مردم را فراهم می کند تا در پناه این اردوها برخی محرومیت ها مرتفع شود.

وی افزود: برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با محوریت شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در دهه پیشرفت و عدالت، اجرای طرح‌های جهادی و محرومیت‌زدایی از طریق اردوهای جهادی و با بهره‌گیری از توانایی و ظرفیت بسیجیان برگزار می‌شود و در این اردوه می توان از ظرفیت بالقوه سپاه و بسیج استفاده کرد.

میرشکار اشاره ای به اهداف طرح اردوهای جهادی داشت و گفت: ایجاد شادی و نشاط در میان بسیجیان، کمک به عمران و آبادانی بخش‌ها و روستاهای محروم و ارائه خدمات صادقانه و با اخلاص توسط بسیجیان به مردم محروم و غنی‌سازی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان بسیجی و مهم تر از همه تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی از اهداف اصلی این طرح هستند.

این مسئول یادآور شد : در همین راستا سپاه شهرستان کلاله در نظر دارد برای مردم روستای گچی سوی این شهرستان جهت استفاده بهینه از آب ، آبندان احداث کند و برای ساخت این آب بندان تعداد 80 بسیجی اعزام می شوند و ساخت این آبندان به زودی آغاز می گردد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار