سرویس اجتماعی:

دفاع رئیس صنعت ، معدن و تجارت کلاله از وضعیت نانوایی ها

1403-06-30 02:06:45
0
66

سرویس اجتماعی: رئیس صنعت ، معدن و تجارن کلاله با ارائه گزارشی از وضعیت نانوایی های شهرستان کلاله ابراز رضایت کرد.

 

به گزارش کلاله خبر، در هفته اخیر دو گزارش با عنوان های " کارشکنی در نان مردم کلاله / نان مردم در گیشه های مغازه ها / معرفی 7 نانوایی متخلف " و " علت کارشکنی در نان مردم تا ادارات دخیل در امر جلوگیری در این کارشکنی ها " در این سایت منتشر شد که انتشار این گزارش ها و اکنش های مختلفی از سوی مسئولین و برخی از نانوایی داران کلاله در برداشت.

ازجمله ی این واکنش ها که می توان به آن اشاره کرد ، به بازدید شخصی محمدتقی قزلسفلی فرماندار کلاله از تک تک نانوایی های شهر کلاله بر می گردد که در پی آن خرمالی رئیس صنعت ، معدن و تجارت کلاله آنچه در این بازدید گذشت را چنین شرح داد:

وی گفت: روز چهار شنبه هفته گذشته در نوبت پخت ظهر نانوایی ها به همراه فرماندار کلاله از حدود 50 نانوایی در سطح شهر کلاله بازدید کردیم و خوشبختانه هیچ یک از نانوایی های بازدید شده، از نظر پخت با مشکلی روبرو نبودند و راس ساعت مقرر پخت خود ، نان برای ارائه به شهروندان داشتند.

خرمالی افزود: در این بازدید فرماندار کلاله علاوه بر بازدید از نحوه عملکرد نانوایی ها ، از برخی از شهروندان نیز در خصوص کیفیت و همچنین سوالاتی در خصوص ارائه یا عدم ارائه نان در ساعات کاری نانوایی ها پرسید که پاسخ شهروندان به این سوالات رضایت بخش بود.

رئیس صنعت ، معدن و تجارت کلاله یادآور شد: طی ماه اخیر 110 بازرسی از نانوایی های سطح شهرستان داشتیم که از این 110 بازدید با 22 مورد تخلف اعم از تخلفات بهداشتی ، تهیه آرد از استان خراسان و کم فروشی روبرو شدیدم که متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: مشکلی که در اواخر ماه گذشته با آن روبرو شدیم به دلیل تغییر شرکت توزیع آرد نانوایی ها بود که موجب اندکی اختلال و بی نظمی در توزیع نان در نانوایی ها شد.

این مسئول گفت: برای ماه مبارک رمضان نیز تدابیری اندیشیده شدن است و با توجه به این ماه ، زمانبندی پخت نانوایی ها تغییر خواهد کرد و شهروندان محترم با مشاهده هر گونه تخلف از سوی نانوایی ها ، با شماره 124 صنعت ، معدن و تجارت کلاله تماس بگیرند تا در اسرع وقت موضوع مطرح شده از سوی شهروندان مورد بررسی قرار گیرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار