در صورت اخذ مجوز صورت می‎گیرد

اتمام گازرسانی به شهرک صنعتی کلاله تا پایان سال

1403-06-30 02:06:51
0
58

سرویس عمرانی : مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: در صورت اخذ مجوز گازرسانی به شهرک صنعتی کلاله تا پایان سال 1393 به اتمام می‎رسد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، صفرعلی جمال‎لیوانی در جلسه کنترل پروژه شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: تعداد پروژه‎های گازرسانی در بخش‎های مختلف که تا هفته دولت به اتمام خواهند رسید شناسایی شده تا هر چه سریع‎تر موانع موجود برطرف شده و برابر اولویت آماده بهره‎برداری شوند.

وی تصریح کرد: به منظور تسریع در اجرای پروژه‎ها مقرر شد کمبود لوله‎ها و لوازم مورد نیاز پروژه‎های در دست اجرا تامین شود تا انشاالله مشکلی در مسیر اجرای پروژه پیش نیامده و عملیات آنها به تعویق نیفتد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به مشکل مجوز مسیر شهرک صنعتی کلاله افزود: مقرر شد مکاتبه‎ای با فرماندار کلاله در خصوص حل مشکل مجوز صورت گیرد و مشکلات موجود رفع شده و این پروژه مهم تا پایان سال 1393 به اتمام برسد ضمن اینکه خط تغذیه شهرک صنعتی آق‎قلا در تیر ماه سال جاری تزریق گاز شود.

جمال‎لیوانی گفت: از این پس طراحی به همراه گرفتن مجوزهای لازمه برای اجرا صورت می‎گیرد تا پروژه‎ها در هنگام اجرا به مشکل موانع که باعث تاخیر پروژه می‎شود کمتر مواجه شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: در حال حاضر در استان گلستان تمامی 29 شهر و همچنین تعداد 672 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‎مند می‎شوند.

در ادامه جلسه نیز پس از بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات حاضران تصمیمات مهمی در راستای مرتفع کردن مشکلات و تسریع در اجرای پروژه‎های گازرسانی اتخاذ شد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار