رئیس دادگستری کلاله:

دادگستری کلاله از نظر عملکرد در جایگاه دوم استان قرار دارد + تصاویر

1403-06-30 02:06:36
0
63

سرویس اجتماعی: رئیس دادگستری کلاله از جایگاه دوم این شعبه از قوه قضاییه از حیث عملکرد در استان گلستان ، خبرداد.

 

به گزارش کلاله خبر، فضیلت در مراسمی که به مناسبت هفته قوه قضاییه در مسجد جامع شهرستان کلاله و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین کارکنان دیگر ادارات کلاله برگزار شد ، با بیان اینکه محدودیت ها نتوانست مانع پیشرفت دادگستری کلاله شود ، گفت: 17319 پرونده ورودی داشتیم که بیش از 17 هزار پرونده مختومه شد.

وی افزود : با وجود محدودیت در کادر قضایی ، دادگستری کلاله با با بدست آورد عملکرد 200 در استان گلستان، توانست در جایگاه دوم استان پس از گرگان قرار بگیرد.

رئیس دادگستری کلاله تاکید کرد: در مختومه شدن این پرونده ها نمی توان نقش بزرگان و ریش سفیدان شهرستان را انکار کرد چرا که در این امر ، کمک آنان توانست بسیاری از مشکلات ما را رفع کند.

حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله نیز در این مراسم با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: با پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران ، توطئه های دشمن با نام های جنگ سخت و جنگ سرد نیز آغاز شد که از جمله جنگ های سخت می توان به جنگ تحمیلی اشاره کرد و همچنین تشکیل گروهک منافقین از جمله این جنگ های  دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

دیلمی یاد آور شد: دشمن به دو صورت شهید بهشتی را ترور کرد ؛ دشمنان ابتدا وی را ترور شخصیتی کردند و در وهله بعدی ترور فیزیکی را برنامه اصلی خود قرار دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله گفت: ظهور گروهک آدمکش داعش برای ما ایرانیان چیز جدیدی نیست و ما در اوایل انقلاب نیز گروهکی به نام خلق داعش داشتیم که در جهان اسلام مشکلات زیادی به وجود آورد.


 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار