فرمانده انتظامی گنبد کاووس:

سرقت مسلحانه به یک بانک در گنبد ناکام ماند / کشته شدن یکی از سارقان

1403-08-01 05:08:30
0
32

سرویس حوادث ؛ سرهنگ عسگری گفت: درگیری بین سارقان مسلح با مامورین نیروی انتظامی گنبد کاووس در خیابان سبب زخمی شدن یک عابر و کشته شدن یکی از سارقان شد.

 

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ محمدعلی عسگری فرمانده انتظامی گنبدکاووس عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: ظهر روز گذشته سه سارق با یک دستگاه خودروی پراید در مجاور بانک و نزدیک میدان تره بار این شهر، در کمین فرصتی برای سرقت بودند که چند نفر از افراد حاضر در محل مشکوک شده و به پلیس این مورد را اطلاع می دهند .

وی ادامه داد: دقایقی پس از حضور پلیس در صحنه، یکی از ماموران انتظامی که در حال نزدیک شدن به خودروی سارقان بود با ضربه چاقو زخمی شد.

سرهنگ عسکری تصریح کرد: در تعقیب و گریز و تیراندازی های انجام شده، یکی از سارقان کشته ، یک نفر زخمی و یک نفر دیگر که راننده پراید بود متواری شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان اینکه، در این درگیری یکی از عابران پیاده هم مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، اظهار کرد: این شهروند سریعا برای درمان به بیمارستان تامین اجتماعی گنبد کاووس منتقل شد.

وی در خاتمه یادآور شد : سارقان سه قبضه اسلحه کلاشینکف ، کلت  و وینچستر همراه داشتند که پیش از این  در روستای تقی آباد گرگان به بانک صادرات دستبرد زده بودند .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار