شنیده ها:

از شایعه رد گزینه فرمانداری کلاله توسط یک مسئول تا انتخاب گزینه ی دیگر

1403-06-30 02:06:43
0
59

سرویس اجتماعی: از شایعه رد گزینه فرمانداری کلاله توسط یک مسئول تا انتخاب گزینه ی دیگر برای کرسی فرمانداری کلاله ، مهمترین شنیده های کلاله خبر است.

 

کلاله خبر، شما را به خواندن مهمترین شنیده های سایت کلاله خبر در این هفته دعوت می کنیم.

چندین ماه است که موضوع تغییر فرماندار کلاله نقل محافل عمومی و خصوصی است ولی اینطور که شواهد و قرائن نشان می دهد ، انتخاب فرماندار جدید برای کلاله از پیچیدگی سیاسی خاصی برخوردار است بطوری که استانداری گلستان در انتخاب گزینه مناسب گویا بر روی دایره ای قرار گرفته است که پس از طی مسیری به ابتدای مسیر خود بر می گردد!.

در این میان نیز شایعاتی عجیب بر پیچیدگی سیاسی این انتخاب دامن می زند که به برخی از آنها می پردازیم:

شنیده ایم آقای ... از سوی استانداری به عنوان گزینه نهایی فرمانداری کلاله مطرح شده است و قرار بود این فرد جهت طی کردن برخی از مراحل ، به وزارات کشور معرفی گردد.

شنیده ها حاکی از آن است که مسئولی با شنیدن این موضوع و انتخاب آقای ... به عنوان گزینه نهایی فرمانداری کلاله ، به علت اینکه چرا استانداری با وی در خصوص مطرح کردن این گزینه مشورت نکرده است ، به مخالفت شدید با استانداری گلستان به پا خواسته که این شایعه از سوی برخی منابع رد و از سوی برخی منابع دیگر نیز احتمال صحت آن تایید شده است.

شنیده ایم مخالفت های آقای مسئول با چرایی انتخاب آقای ... به عنوان گزینه نهایی فرمانداری کلاله تاثیرات زیادی داشته و در پی رد آقای ...  از سوی این مسئول که در بالا ذکر شد ، استانداری تصمیم گرفته است که گزینه دیگری را برای فرمانداری کلاله انتخاب کند و شنیده هایی حاکی از آن است که آقای ... از سوی استانداری به عنوان گزینه دیگر فرماندار ی کلاله انتخاب و به وزارت کشور معرفی شده است.

توجه : گفته های بالا در حد شنیده و شایعه در شهرستان کلاله مطرح است و بیان این مطالب از سوی کلاله خبر مهر تاییدی بر این شایعات نیست و فقط جهت اطلاع شهروندان از تحولات سیاسی در شهرستان در این سایت منتشر می شود.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار