رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد :

دستگیری عامل انتشار محتویات غیر اخلاقی در گلستان

1403-08-01 09:08:48
0
11

سرویس اجتماعی ؛ رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری عامل انتشار محتویات غیر اخلاقی درفضای مجازی خبر داد.

 

 به گزارش کلاله خبر، سرهنگ "حبیب الله رجبلی" در تشریح این خبر گفت: برابر رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا گلستان وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی می کرد را شناسایی و با تشکیل پرونده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: طی هماهنگی قضایی فردی به عنوان مسوول وبلاگ که در سطح شهرستان مراوه تپه استان گلستان اقدام به بارگذاری مطالب و انتشار محتویات غیر مجاز در فضای مجازی می کرد را دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا گلستان تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی بعمل آمده متهم به بزه انتسابی خود اقرار و انگیزه خود از این اقدام را سرگرمی و کنجکاوی در فضای مجازی اعلام کرد.

سرهنگ رجبلی در پایان افزود: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان امنیت فضای مجازی گفت: برابر ماده 14 قانون جرائم رایانه ای، هرکس به وسیله سیستم های رایانه ای یا مخابراتی یا حامل های داده محتویات مبتذل و مستهجن را تولید، ارسال، منتشر، توزیع یا معامله کند و یا با قصد ارسال یا انتشار یا تجارت تولید یا ذخیره و نگهداری کند به حبس از نود و یک روز تا دو سال و یا جزاء نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال و یا هر دو مجازات محکوم خواهند شد. /  پلیس فتا

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار