گلستان ما بررسی می کند:

صادقلو استاندار اصلاح طلبان است یا اعتدال گرایان ؟

1403-07-03 07:07:22
0
37

سرویس اجتماعی : من مجری سیاست های دولت اعتدال هستم ؛ این جواب صراحتا بیانگر سوالات بسیاری از مردم و خبرنگاران و تشکل هاست که این روزها یا می خواهند استاندار را به نفع اصلاح طلبان مصادره کنند و یا می خواهند به دلیل گرایش به اصلاح طلبان او را نقد کنند.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، بعد از انتخاب شیخ علی اصغر فضیلت به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان موجی از شادی و شعف در اصلاح طلبان استان به چشم می خورد . اگر بخشی از این شادی را به انتخاب فضیلت معطوف کنیم ، بخش اعظم آن را باید در کنار گذاشتن دکتر منتظری بدانیم که ماههاست عناصر افراطی و بیانیه نویس اصلاح طلب استان در قالب ها و امضاهای مجازی آن را از استاندار و نهاد ریاست جمهوری مطالبه می کردند .

به زعم این افراد ، تا قبل از تغییر منتظری گویا استاندار هیچ عمل قابل توجهی در عرصه انتصابات و توجه به اصلاح طلبان نداشته و گاها با انتقاداتی هم مواجه بوده است اما با این تغییر انگار فضای جدیدی در استان برای اصلاح طلبان گشوده شده که از هر طرف سیگنال هایی برای استاندار به جهت تشکر از وی مخابره می شود.

در این میان جبهه ای که جدیدا بنام جوان اصلاح طلب تشکیل شده و عناصر پشت پرده آن هم از ریشه اصلاح طلبان افراطی و قدیمی استان هستند با نام "وفاق " که در برخی محافل کارشناسان عنوان "جبهه نفاق" را به آن اطلاق می کنند ، در بیانیه ای رویکردهای اخیر استاندار را ستوده و از تغییرات اصلاح طلبانه وی دفاع کرده است .

این تشکل طی بیانیه ای به مواضع اخیر استاندار گلستان در برنامه سالگشت انتخابات ۲۴ خرداد اشاره کرده و ضمن حمایت از این مواضع پیشنهاد کرد تا دکتر صادقلو نسبت به تداوم و تقویت مواضع " اصلاح طلبانه " و تغییرجویانه در سطوح استانی اقدام کند.

در نشست خبری استاندار گلستان ، خبرنگار هفته نامه سلیم نیز استاندار را اصلاح طلب خواند و از وی سوال کرد چرا فرمانداران باقیمانده که از جنس 24 خرداد نیستند را تغییر نمی دهد که این سوال با سوال خبرنگار خبرگزاری تسنیم مبنی بر اینکه جناب آقای صادقلو شما استاندار اصلاح طلبان هستید یا اعتدال روبرو گردید و باعث شد تا استاندار دقایقی در گذشته اش تامل کند .

دکتر صادقلو گفت : من سابقه ام اصلاح طلبی است و همه این را می دانند ولی در حال حاضر عهدم با دولت تدبیر و امید است و مشی من هم اعتدال هست و تابع محض و مجری برنامه های این دولت هستم .

این جواب صراحتا بیانگر سوالات بسیاری از مردم و خبرنگاران و تشکل هاست که این روزها یا می خواهند استاندار را به نفع اصلاح طلبان مصادره کنند و یا می خواهند به دلیل گرایش به اصلاح طلبان او را نقد نمایند .

افراطیون مدعی اصلاح طلبی ، جمعیت وفاق و هفته نامه سلیم و سایر تندروها بدانند که با فشار به استاندار نمی توانند این دولت را بنام اصلاح طلبان مصادره و نیروهای خود را جایگزین کنند . فضیلت هم نیرویی ارزشی و ولایی است و در آینده متوجه خواهید شد که هر آنچه که شما فکر می کنید نمی تواند در بستر یک کشور اسلامی و انقلابی اتفاق بیفتد .

 

عماد   محمدرضا پور

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار