سرویس اجتماعی:

درس یک شهروند به ماموران راهور کلاله

1403-06-30 02:06:47
0
65

سرویس اجتماعی: شهروندی با ارسال پیامک به ماهنامه منشات شهرستان کلاله با گفتن یک جمله زیبا درس بزرگی به ماموران راهور داد.

 

به گزارش کلاله خبر، در بخش انتقادات و پیشنهادت این ماه ماهنامه منشات شهرستان کلاله ، اینبار بخش اعضم انتقادات و پیشنهادات به پلیس راهور بر می گردد.

دریکی از پست ها یکی از شهروندان چنین گفته است : با سلام ، ریاست محترم راهنمایی و رانندگی ، لطفا به افسران زحمتکس خود یادآور شوید ، وظیفه اول آنها ، راهنمایی و ارشاد و فرهنگ سازی است نه کمین کردن و فقط پرکردن قبض های جریمه ، تازه به مرگ می گیرند تا به تب راضی شویم ، البته آن هم به منت.

در پستی دیگر شهروندی گلایه خود راچنین بیان کرده است : مسئولین راهنمایی و رانندگی ، بخاطر یک تصادف جزئی که منجر به جرح نشده است ، گواهینامه راننده مقصر را 2 ماه توقیف می کنند . آیا این سختگیری برای این مورد این مورد چزئی ، بدور از انصاف نیست؟! حال اینکه این مورد ، برای عموم مردم ، از رسانه های ملی و جراید اعلام نشده بود.

در بخشی دیگر شهروندی خطاب به مسئولین راهور استانی با ارسال انتقادی چنین مشکل خود را گفته است : با عرض سلام و خسته نباشید به مسئولین راهور استان ، بنده الان نزدیکبه 11 ماه است که در آزمون رانندگی ب 2 یا پایه دوم شرکت کردم و قبول شدم. برای اینکه گواهینامه ب 2 برایم صادر شود ، گواهینامه ب 1 من را گرفتند و هر بار که مراجعه می کنم ، می گویند : هنوز هیچ دستوری از تهران برای راهور نداه اند . آقایان مسئول بنده و امثال من تا کی باید در انتظار گواهینامه ، خانه نشین بشویم؟! خیلی از ماها شغلمان رانندگی است و تنها از این راه گذران زندگی می کنیم و خرج و مخارج خانواده خود را تامین می کنیم ، زندگی ام الان بخاطر بیکاری از هم پاشیده ، چون نمی توانم رانندگی کنم . ما الان 500 نفر هستیم و همینطور بلاتکلیف ماندیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار