فرمانده انتظامی شهرستان گنبد کاووس ؛

انهدام باند سرقت موتورسیکلت در گنبد کاووس

1403-08-01 11:08:30
0
11

سرویس اجتماعی : فرمانده انتظامی شهرستان گنبد کاووس از انهدام یک باند سرقت موتور سیکلت و کشف ۱۵ دستگاه موتور سیکلت سرقتی خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از قابوس نامه، سرهنگ محمد علی عسگری فرمانده انتظامی شهرستان گنبد با اعلام مطلب گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت موتورسیکلت در جلوی ادارات و بانک ها و باتوجه به بازتاب منفی سرقت در اذهان عمومی و جهت پیشگیری از تبعات منفی و تکرار سرقت ها علاوه بر تشدید گشت زنی و دخالت سایر عوامل واحدهای ستادی ،شناسایی و دستگیری سارقین دراولویت کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت های منابع و مخبرین و دوربینهای مدار بسته ادارات و عکس برداری از آنها در نهایت سرنخ هایی از عاملین سرقت ها بدست آمد که پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضایی یکی از سارقین دستگیر و از وی تعدادی پلاک سرقتی لوازم جانبی موتور سیکلیت مسروقه شامل  قطعات مختلف کشف و ظبط گردید.

سرهنگ عسگری افزود:در تحقیقات صورت گرفته متهم به سرقت های متعددی با همدستی دونفر دیگر اعتراف کرد که با تلاش شبانه روزی ماموران،مخفیگاه دوسارق دیگر در روستاهای اطراف شناسایی و هر دوذنفر در عملیات پلیس دستگیر شدند.

وی در پایان گفت:سارقان در تحقیقات تخصصی بعمل آمده به ۱۵فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار