رفتار مفتضح افراطیون اصلاح طلب گرگان به یک منتقد ؛

فیلم کتک کاری روحانی گلستانی در مراسم سالگرد انتخاب روحانی در گرگان + تصاویر

1403-08-01 11:08:29
0
14

سرویس اجتماعی : این فیلم گوشه ای از این مراسم را نشان می دهد که این روحانی منتقد با صدای رسا کواکبیان را مورد خطاب قرار می دهد و بعد از آن گروهی او را ماساژ می دهند ، البته کواکبیان هم از این حرکت اصلاح طلبان برآشفته شد و گفت بگذارید حرفش را بزند ، من اشتباه کردم که به استان شما آمدم .

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان  ما ، مراسم سالگرد انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور دولت یازدهم عصر شنبه 24 خرداد ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد .

متاسفانه در این نشست حادثه تلخی روی داد که آبروی اصلاح طلبان گلستانی را برد تا جایی که اختلاف شدیدی بین آنها بر سر نوع مواجهه با روحانی منتقدی که به سخنران جلسه انتقاد کرده بود ، بوجود آمده است .

شیخ حسن طالع زاری روحانی عدالت طلبی که در این مراسم در انتقاد به سخنان کواکبیان گفت که موضوع رفع حصر موسوی و کروبی خط قرمز نظام است و شما نباید این سخنان را بگویید .

بعد از این انتقاد گروهی با مشت و لگد به جان این روحانی منتقد افتادند بطوریکه به اذعان وی هنوز جمجمه سر و دندانهای جلویی اش درد می کند .

این فیلم گوشه ای از این مراسم را نشان می دهد که این روحانی منتقد با صدای رسا کواکبیان را مورد خطاب قرار می دهد و بعد از آن گروهی او را ماساژ می دهند ، البته کواکبیان هم از این حرکت اصلاح طلبان برآشفته شد و گفت بگذارید حرفش را بزند ، من اشتباه کردم که به استان شما آمدم .

دقایقی بعد از این تشنج آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان به همراه محافظانش سالن را ترک کرد و جلسه هم بدون هیچ نتیجه ای و آبرو ریزی و افتضاح برای اصلاح طلبان استان گلستان به پایان رسید . گویا آیت الله دستور داده تا عاملین این کار هر چه زودتر از شیخ حسن طالع زاری عذرخواهی کنند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است

 برای دانلود کلیپ روی تصویر کلیک کنید

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار