سرویس حوادث:

تصادفات رانندگی طی 48 ساعت گذشته در گلستان پنج قربانی گرفت

1403-08-01 03:08:34
0
12

سرویس حوادث: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان از کشته شدن پنج تن بر اثر تصادفات رانندگی طی 48 ساعت گذشته در سطح جاده ها و معابر برون شهری خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از ایرنا، سرهنگ ˈعلی رضا قدمیˈ روز دوشنبه گفت: طی 48 ساعت گذشته بر اثر بی احتیاطی برخی از رانندگان، سه فقره تصادف فوتی در سطح جاده ها و معابر برون شهری به وقوع پیوست.

وی افزود: در اثر وقوع این تصادفات متأسفانه پنج نفر جان خود را از دست دادند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در یکی از این سوانح رانندگی، سه نفر در محور گالیکش به دوراهی کلاله جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.

سرهنگ قدمی، عابران پیاده را بخش مهمی از قربانیان تصادفات جاده ای گلستان عنوان کرد و افزود: طی این مدت تصادفات رانندگی دو عابر پیاده را نیز به کام مرگ کشاند.

وی اضافه کرد: در یکی از این تصادفات، عابر پیاده ای در محور علی آبادکتول به خان ببین در برخورد با سواری پژو پارس جان سپرد.

وی ادامه داد: در یکی دیگر از این تصادفات عدم توجه به جلو راننده سواری پراید در محور گرگان به کردکوی منجر به مرگ عابر پیاده شد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان در پایان از رانندگان خواست: با توجه به حجم بالای تردد در سطح جاده ها و معابر برون شهری، از هر گونه عجله و شتاب هنگام رانندگی خودداری کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار