نمایندگان مجلس سکوتشان را بشکنند ؛

بیانیه جنبش عدالتخواهان گلستان در پی کتک کاری یک روحانی در جشن سالگرد پیروزی روحانی گرگان

1403-08-01 11:08:20
0
14

سرویس اجتماعی : تندروها بدانند نه مجلس ششم تکرار می شود و نه هشت سال خاتمی ؛ پس ذهن خود را به توسعه استان گلستان و خدمت به مردم منعطف کنید و از این سیاسی کاریها دست بردارید که هیچ گاه ثمری نداشته و اگر بر همین مدار بروید قطعا مردم جواب دندان شکنی به شما خواهند داد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از عدالتخواهان گلستان ؛ در پی حوادث تلخ روز گذشته گرگان و کتک کاری روحانی (شیخ حسن طالع زاری ) توسط برخی هواداران میرحسین موسوی و کروبی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در جشن سالگرد پیروزی روحانی جنبش عدالت خواهان گلستان بیاینه ای صادر کرد :

بسم الله القاسم الجبارین

حوادث تلخ روز گذشته گرگان نشان داد دولت اعتدال چندان هم به شعارهای آزادی بیان و زنده باد مخالف من اعتقادی ندارد و برای رسیدن به مطامع خود ممکن است دست به توحش و هوچی گری بزند.

آنچه که عصر گذشته در جشن سالگرد انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور روی داد نه تعرض به یک شخص بلکه حمله به لباس پیامبر (ص)و ائمه اطهار(ع) و روحانیت معزز که تاریخ معاصر ایران هر چه دارد از این سلسله جلیله و در صدر آنها امام خمینی (ره) است .

این حادثه نشان داد فضای استان گلستان دارای جو امنیتی است و هر لحظه ممکن است با ورود هر سخنران خارج از استان به درگیری و زد و خورد بیانجامد لذا توصیه ما به استاندار اینست که بساط این برنامه ها که با محوریت عده ای تندرو برای عقده گشایی هشت ساله و برای آزادی سران فتنه تشکیل می شود را برچیند .

اصرار بر تداوم چنین نشستهایی در آینده ممکن است باعث بروز تشنج در استان شود و دامن مقامات ارشد استان را بگیرد و طوری شود که در استان هیچ مسئولی از گزند تعرض در امان نماند .

تندروها بدانند نه مجلس ششم تکرار می شود و نه هشت سال خاتمی ؛ پس ذهن خود را به توسعه استان گلستان و خدمت به مردم منعطف کنید و از این سیاسی کاریها دست بردارید که هیچ گاه ثمری نداشته و اگر بر همین مدار بروید قطعا مردم جواب دندان شکنی به شما خواهند داد.

از نمایندگان مردم استان در مجلس هم می خواهیم سکوت خود در قبال این حادثه تلخ و مسئله اساسی بشکنند و هر چه زودتر فکری برای استان بکنند چرا که ادامه این روند به صلاح مردم نیست و اصلا ملاحظه این را نکنند که مردم سال آینده در انتخابات مجلس به چه کسی رای می دهند .

عدالت خواهان گلستان

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار