شنیده ها:

تشکیل جلسات محرمانه انتخاباتی در کلاله / افزایش 1700 رای به آرای کلاله

1403-06-30 02:06:40
0
60

سرویس اجتماعی: تشکیل جلسات مخفی انتخاباتی در کلاله / افزایش 1700 رای به رای های کلاله از مهمترین شنیده های این هفته کلاله خبر می باشد.

 

کلاله خبر، شما را به خواند جدیدترین شنیده های کلاله خبر دعوت می کنیم.

شنیده ایم علی رغم اینکه حدود 2 سال تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و 3 سال برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا  باقی است، از الان برخی قوم های شهر کلاله برای فرستادن نمایندگان خود به مجلس شورای اسلامی وهمچنین فرستادن اکثریت نمایندگان خود در شورای شهر کلاله جلساتی محرمانه تشکیل داده اند.

شنیده ها حاکی از آن است که این افراد در تلاش اند از بین افراد خاص خود نمایندگانی را انتخاب کنند و سپس آرای مردم را بسوی آنها جلب نمایند تا برای روزهای انتخابات هیچ مشکلی برای فرستادن نمایندگان خود به مجلس شورای اسلامی و شورای شهر کلاله و کسب قدرت فومی در شهر کلاله نداشته باشند.

دیگر شنیده ها حاکیست که این افراد بدون درنظر گرفتن لیاقت و توانایی و همچنین ظرفیت های مختلف این شهرستان درصدد هستند فقط افراد خاص خود را حمایت کنند و تاکنون 2 جلسه در این خصوص تشکیل داده اند.

شنیده ایم در انتخابات آینده شورای اسلامی شهر کلاله روستای آیدرویش نیز با بیش از 1700 رای به جمع آرای انتخابات شهر کلاله اضافه می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که طرح الحاق آرای روستای آیدرویش به آرای شهر کلاله از شورای شهر دورهای قبلی نشات می گیرد و این موضوع مورد تایید و امضای فرماندار وقت آن زمان نیز رسیده است .

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار