رئیس دانشگاه پیام نور گلستان:

پیام ‏نور کلاله نیاز به اعتبار جدید دارد

1403-08-01 09:08:37
0
67

سرویس اجتماعی: رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت: عملیات اجرایی احداث ساختمان دانشگاه پیام‏نور شهرستان کلاله با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، نیازمند اعتبارات جدید است.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از فارس، اسماعیل نادری بعد از ظهر امروز در جلسه هیئت امنای دانشگاه پیام نور کلاله با حضور فرماندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جماعت شهرستان، رئیس کمیته امداد امام خمینی و خیرین دانشگاه‏ساز در محل فرمانداری کلاله در خصوص ساخت دانشگاه‏های پیام نور کلاله به بحث و تبادل و نظر پرداخت و توانست به همت نمایندگان، کمک‏های مردمی و بودجه استانی مابقی اعتبار مورد نیاز را برای تجهیز و ساخت دانشگاه تا اول مهرماه از مسئولان قول مساعدی برای پیگیری این مطلب بگیرد.

دانشگاه پیام نور کلاله حداقل به 3 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور کلاله حداقل به سه میلیارد ریال اعتبار برای اتمام 30 درصد باقیمانده پروژه ساخت این دانشگاه نیاز دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با اشاره به جمعیت 110 هزار نفری شهرستان کلاله در شرق استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به رشد فارغ‏التحصیلان مقطع متوسطه این شهرستان برای بسترسازی ادامه تحصیل این دانش‏آموزان، نیاز به توسعه دانشگاه‏های پیام نور برای هفت هزار دانش‌آموز در شرف فارغ‏التحصیلی این شهرستان باید اقدامات مقتضی صورت گیرد.

نادری از همت و تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جماعت و مدیران شهرستان کلاله به خصوص نگاه علمی مردم فهیم و دانش‏دوست کلاله برای گسترش علمی دانشگاه‏ها تشکر کرد.

725 دانشجو در دانشگاه پیام‏نور کلاله به تحصیل مشغول هستند

رئیس دانشگاه پیام نور کلاله نیز در این جلسه تصریح کرد: با وجود تاسیس دانشگاه پیام‏نور کلاله در سال 84، همچنان ساختمان آموزشی این دانشگاه با همکاری آموزش و پرورش کلاله به صورت امانی تامین و بخش اداری دانشگاه نیز در ساختمانی جداگانه به صورت استیجاری مستقر است.

ایوب بدراق‏نژاد افزود: هم‌اکنون 725 دانشجو در رشته‏های حقوق، تاریخ، مشاوره و راهنمایی، ترجمه زبان انگلیسی، زبان و ادبیات عرب، مهندسی مدیریت آبادانی روستایی، علوم کشاورزی، اقتصاد نظری و اقتصاد کشاورزی در دانشگاه پیام‏نور شهرستان کلاله به تحصیل مشغول هستند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار