سرویس حوادث:

تصاویر وحشتناک از رانش زمین در آزادشهر / اسکان ساکنان روستای نرگس چال

1403-08-01 03:08:47
0
21

سرویس اجتماعی : فرماندار آزادشهر با اشاره به رانش زمین در روستای نرگس چال آزادشهر گفت: حدود 35 خانوار در این روستا سکونت داشتند که در حال حاضر همه انها در نقطه امنی در حوالی روستا اسکان داده شده اند.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از تیترآزاد ، سید فاضل دهنوی فرماندار آزادشهر در گفتگو با خبرنگار تیتر آزاد ، با اعلام این خبر افزود : بعد از اعلام این واقع از سوی دهیاری این روستا با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان ، اعضای کارگروه زلزله استان ، نماینده مردم آزادشهر در مجلس و اعضای هماهنگی مدیریت بحران از محل بازدید بعمل آمد و جلسه مدیریت بحران گذاشته شد .

وی افزود : با توجه به بررسی های بعمل آمده حدود ۸۰ درصد این روستا را که خطر رانش تهدید می کرد ، دستور تخلیه منازل مسکونی آنها صادر شد و برای این عزیزان از سوی هلال احمر شهرستان اسکان اضطراری در نظر گرفته شد و از سوی بنیاد مسکن ، تمهیداتی برای اسکان موقت این عزیزان صورت گرفته است .

دهنوی اظهار داشت : از عصر روز گذشته ۶ اکیپ متغیر از سوی هلال احمر در منطقه حضور دارند و تعداد ۳۱ چادر برای اسکان اضطراری مردم روستا در نظر گرفته شده و در محل امنی نصب شده است .

وی اذعان داشت : این رانش به صورت نعل اسبی دور تا دور روستا را فرا گرفته و از روز گذشته تا به امروز حدود ۳ برابر نیز افزایش داشته است.

فرماندار آزادشهر در پایان تصریح کرد : ۳۵ خانوار به شکل ثابت در این روستا سکونت داشته‎اند که از این تعداد تنها ۲۸ خانوار در معرض خطر بوده‎اند که شامل ۸۷ نفر می‎شوند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار