مدعیان پیروی از فرامین رهبری بخوانند!!

1403-07-27 08:07:22
0
62

لحظه لحظه عمر با برکت حضرت امام (ره) برای این امت منشا خیر و برکت و سیره و روش زندگی آن رهبر فرزانه درس زندگی برای عموم مردم جهان خصوصا برای مردم مسلمان و ولایتمدار ایران بود.


 

دکتر عارفی پزشک مخصوص حضرت امام(ره) در یکی از خاطراتش نقل می کند که :بعد از اینکه قلب حضرت امام (ره) دچار مشکل شد به فکر چاره و درمان افتادیم که اگر خدای نکرده برای قلب امام (ره) مشکلی پیش آمد، در اسرع وقت بتوانیم به درمان او بپردازیم و او تحت نظر پزشکان قلب باشند از اینرو با نصب دستگاه مخصوص قلب بر روی سینه حضرت امام (ره)، این مشکل را برطرف کردیم و توانستیم که در طول 24 ساعت شبانه روز ضربان قلب آن حضرت را بوسیله مانیتوری که در یکی از اتاق های مجاور اقامت حضرت نصب کرده بودیم در معرض دید پزشک کشیک مورد رسیدگی قرار دهیم.دکتر عارفی در بخش دیگر از خاطراتش راجع به حوادث اوایل پیروزی انقلاب گفتند: که حوادث گونا گونی دوران انقلاب از جمله آشوب های خیابانی ، جنگ گروهک های معاند ،درگیری منافقین و ترور مسئولالن بلند پایه ی کشوریريا، جنگ تحمیلی و موشک باران شهر ها از جمله تهران و حمله موشکی به جماران محل زندگی امام(ره) و خلاصه حوادث ریزو درشت از این دست هیچ تاثیری بر تپش ضربان قلب نورانی آن حضرت نداشتند ولی همین امام(ره) با آن قلب مطمئن و آرامش با آن ویژگی های خاصی که از آن شنیدید هنگامی که می شنیدند که مثلا مسئولین حتی رده چندم یک شهر کوچک با هم اختلاف دارند فورا با شنیدن این خبر چنان ضربان قلبش افزایش پیدا می کرد که بی درنگ پزشکان را به تکاپوی معالجه آن تپش ها می انداخت از این رو ما به فرزند گرامی اش سید احمد (ره) توصیه می کردیم که سعی شود اینگونه خبر ها به سمع و نظرآن حضرت نرسد.

غرض از یادآوری این خاطره مسائلی است که این روزها در رسانه ها و محافل سیاسی حتی خبرگزاری های ما و مخالف نظام مطرح است آن هم خبر درگیری بعضی از مسئولین نظام که بوسیله نامه پراکنی این روزها مد شده است. اینک روی سخنم با مسئولین کشورمان است! برادران بزرگوار !ای عزیزانی که خود را پیرو و مقلد رهبرمی دانید!این حقیر به عنوان یک بسیجی کوچک از میان خانواده بزرگ بسیجیان سراسر کشور از شما سوال می کنم با این تنش هایی این روزها با نامه پراکنی در سطح جامعه بوجود آورده اید آن هم در این شرایط حساس تحریم و جنگ روانی ای که دشمن علیه نظام ما برپا نموده، قلب چه کسی را بدرد آورده و از آن طرف باعث شادی چه کسانی شده اید؟!! قدر مسلم بدانید که مطمئن هستیم می دانید که این اختلافات باعث کدورت حضرت ما این رهبر مقتدای بسیجیان و قلب تپنده ی میلیون ها مسلمان و آزاده جهان ، شده و قلب حضرت ما را بدرد آورده اید!! و ازآن طرف باعث شادی دشمنان قسم خورده ایران خصوصا رژیم غاصب اسرائیل شده اید آن هم در زمانی که این رژیم در تنگناهایی که نظام اسلامی برایش ایجاد کرده، گرفتار شده و همچنین باعث شادی استکبار جهانی آمریکاه شده اید!!اگر واقعا پیرو رهبری هستید چرا از فرامین امام و مقتدای مان پیروی نمی کنید؟! چقدر رهبر فرزانه انقلاب شمار ابه مدار با یکدیگر توصیه نموده اند؟! چقدر به شما تذکر دادند اگر در جایی اختلاف نظری پیش آمد سعی کنید که با سعه صدر با هم به گفتگو بنشینید و با در نظر گرفتن مصالح نظام از انتشار اختلافات به درون جامعه خوداری کنید؟! او چقدر در این یک سال گذشته هرکجا که دیداری باشما و دیگر مسئولین نظام داشته اند همه را به تقوا و برادری دعوت کرده اند و با توجه به اینکه مراکز مهم قانونی مانند شورای نگهبان قانون اساسی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و قرار داشتن رهبر آگاه، بصیرو دانا به امور که در راس نظام با اقتدار به رتق و فتق امور مشغولند دیگر جایی برای اختلاف و دشمنی نمی ماند! برادران بزرگوار از شما به عنوان یک بسیجی و شهروند جمهوری اسلامی عاجزانه تمنا می کنم که یکبار دیگر خاطره دکتر عارفی را خوب از نظر بگذرانید بعد اگر صلاح دانستید یقه همدیگر را بگیرید و شمشیر علیه یکدیگر بکشید!! خصوصا عزیزانی که خود را فدایی رهبر می دانند!! آنهای که در این زمان حساس در پی تشنج آفرینی هستند(با عرض معذرت ) یا منافقن و یا راه را اشتباه رفته اند!! چگونه می شود که خود را ولایی بدانیم و بعد حضرت ما را زمین بگزاریم ؟! این با ولایت مداری آقایان در تضاد است!! امروز کسانی می توانند ادعای ولایت مداری کنند که به معنای واقعی کلمه شیعه تنوری باشند نه ادعایی !!

ما بسیجیان ، این فدائیان رهبری از اینکه می بینیم که مسئولان حرف حضرت ما را زمین گذاشته اند خون دل می خوریم چون ما تحمل هر مشکلی را داریم ولی تحمل این اخم آقا را نداریم!از اینرو با خار در چشم واستخوان در گلو منتظریم تا ببینیم که بلکه آقایان به خود آیند از این نامه نگاری و اختلاف دست بردارند که اینهم به صلاح دین و هم دنیایشان است !ولی وای به آن روز که حضرت ما بخواهند از این نامردی ها بنالند که آن روز عاشقان ولایت برای جانفشانی وارد میدان عمل خواهند شد.امید است که کار به آنجا خاتمه نیابد.العاقل فی الاشاره!!

غلامعلی آبدهی مقدم -کلاله

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار