سرویس ورزشی:

خلیل آزمون : سه سال خواب راحت نداشتم / از همه چيز براي پيشرفت سردار گذشتم

1403-08-01 11:08:23
0
18

سرویس ورزشی: پدر مهاجم جوان تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: از زندگي ورزشي‌ام به خاطر پسرم گذشتم و حالا انتظار دارم او به قولي كه داده عمل كند.

 

به گزارش کلاله خبر، خليل آزمون با اشاره به خط خوردن پسرش از فهرست تيم ملي براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل اظهارداشت: در ليگ واليبال مربيگري مي‌كردم اما به خاطر اينكه سردار را به بالاترين سطح برسانم از زندگي ورزشي‌ام گذشتم. او به اروپا رفت و حقش بود كه در تيم ملي باشد اما در عين ناباوري سردار را از تيم ملي خط زدند و اكنون كار من سخت‌تر شده است. بايد او را بازسازي كنم تا بعد از بازگشت به روزهاي خوبش، بهتر از قبل شود.

وي افزود: سردار روزي كه وارد فوتبال شد به من يك قول داده كه هنوز به قولش عمل نكرده است. هدف او فقط تيم ملي نبود و او قول داده كه به تيم هاي بزرگ دنيا برود و يكي از بهترين بازيكنان دنيا شود. اكنون او بايد به قولي كه داده عمل كند و توقع دارم با تلاش زياد هرچه زودتر به اين مهم برسد.

مربي پيشين تيم واليبال گنبد و پدر مهاجم تيم ملي فوتبال كشورمان با بيان اينكه پسرش هنوز جوان است و براي حضور در جام جهاني فرصت دارد، گفت: اين جام جهاني گذشت و سردار بايد آن را فراموش كند. اكنون بايد تلاشش بيشتر شود و به ايده‌هاي بزرگي كه در سر دارد برسد. تا روزي كه سردار به قولش عمل نكند و به ايده‌هاي بزرگش نرسد من آرام نمي‌گيرم چون دو، سه سال است كه خواب راحت نداشتم و از همه چيز براي پيشرفت او گذشتم.

آزمون تاكيد كرد: اكنون كاري به تيم ملي ندارم و فقط مي‌خواهم سردار به قولش عمل كند تا من راضي شوم. او بايد بهتر از قبل شود چون آينده او در فوتبال اروپا رقم خواهد خورد.

وي در خصوص اينكه پيشنهاد تيمهاي آرسنال، ليورپول و تاتنهام به كجا رسيد و چه زماني اين موضوع مشخص خواهد شد، گفت: در اين خصوص بايد بگويم يك اتفاق خوب براي سردار خواهد افتاد. كارهاي او را به يك مربي بزرگ اروپايي سپرده‌ايم كه سال قبل جزو 20 مربي برتر جهان بود و اكنون نيز با مشورت او درباره آينده سردار تصميم خواهيم گرفت. اين مربي ارتباط خوبي با آرسن ونگر، مورينيو، كاپلو و ... دارد و قرار شده بهترين تصميم را براي آينده سردار بگيرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار