سرویس اجتماعی:

ماشین وزیر بهداشت به مراوه تپه نرسید !!! / مراوه تپه هیچ مشکل بهداشتی و درمانی ندارد !!!

1403-08-01 11:08:15
0
8

سرویس اجتماعی : مراوه تپه هیچ گونه مشکل بهداشتی و درمانی ندارد!!!/قدوم مبارک وزیر بهداشت به مراوه تپه نرسید.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از اترک، روز یکشنبه درحالی وزیر بهداشت از شهرستان های شرق گلستان بازدید کرد که متاسفانه شهرستان مراوه تپه از این دیدارها محروم ماند.

گویی شهرستان مراوه تپه نه مشکل بهداشتی دارد و نه مشکل درمانی !!!

شهرستان مراوه تپه ،‌ شهرستانی است که بیمارستان ندارد و پزشکان درمانی این شهرستان هم در حد پزشک عمومی هستند.

نزدیک ترین شهرستان جهت استفاده شهروندان مراوه تپه از خدمات درمانی تخصصی ، مطلوب و بهداشتی کلاله است که آن هم تنها از مرکز شهرستان مراوه تپه بیش از 90 کیلومتر فاصله دارد .

حال اگر روستاهایی نظیر قره گلها ، نارلی آجی سو ، دولت اورلان و دادلی غزنین و ... را هم در نظر بگیریم این مسافت بالای 150 تا 170 کیلومتر آن هم نه از نوع راه کاملا آسفالت ، بلکه از راههای شوسه و خاکی ، که رساندن یک بیمار را به نزدیک ترین مراکز درمانی و بیمارستان ها بسیار سخت و در برخی از موارد با مرگ مواجه می نماید.

ای کاش مسئولین برنامه ریز استانی دکتر هاشمی مردمی ترین وزیر دولت تدبیر و امید برنامه ای برای بازید وزیر از شهرستا مراوه تپه در نظر می گرفتند ، تا ایشان نهایت محرومیت را در این شهرستان می دیدند و در مجموع برای استان برنامه ریزی مینمودند.

البته امیدواریم مسئولین شهرستان هایی همچون کلاله که نزدیکی بیشتری با شهرستان مراوه تپه دارند و به خصوص نماینده ی شهرستانهای شرق گلستان که خود محرومیت مراوه تپه را از نزدیک دیده است ، صحبت های لازم را به دکتر هاشمی رسانده باشند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار