سرویس فرهنگی:

زیارتگاهی پر جاذبه در شهرستان کلاله / دلیل جاذبه چیست؟

1403-08-01 09:08:46
0
67

سرویس فرهنگی: کمتر کسی پیدا می شود که نام این زیارتگاه به گوشش نخورده باشد زیارتگاهی که همه ساله میزبان بسیاری از مسافران از اقصی نقاط کشور است.

 

به گزارش کلاله خبر، حتی گرمای شدید تابستان هم باعث عدم حضور مسافران و گردشگران به زیارتگاه پیامبر دوران فترت حضرت خالد نبی نمی شود.

این سخنی بود که امان محمد حمید زاده در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر بیان کرد و افزود: اگر چه هوا رو به گرمی رفته و به تبع آن طبیعت نیز خشک شده است ولی باز هم این مشکلات مانع حضور گردشگران و مسافران به زیارتگاه حضرت خالد نبی نمی شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد حضور مردم از اقصی نقاط استان و کشور برای استفاده از مناظر زیبایی همچون تپه ماهورها در شمال زیارتگاه و دره پنج شیر در جنوب آن هستیم.

وی یادآور شد: در دو ماه گذشته (فروردین ماه و اردیبهشت ماه) بالغ بر 115 گردشگر از زیارتگاه و مناظر زیبای این مکان بازدید کرده اند و حضور این گردشگران کماکان ادامه دارد.

حمید زاده تاکید کرد: گردشگران با رعایت حجاب و شئونات اسلامی از تمامی امکانات این زیارتگاه مانند زائر سرا ، برق و آب آشامیدنی استفاده می کنند.

رئیس هیات امنای زیارتگاه خالد نبی گفت: تعامل هیات امنای این زیارتگاه با ادارت خدمات رسان اعم از برق ، آبفار و راه و شهر سازی بخصوص ارگانه های سپاه و نیروهای انتظامی باعث شده این مکان ، مکانی آرام و بی دغدغه برای مسافران و گردشگران شود.

گفتنی است زیارتگاه خالد نبی پیامبر دوران فترت که 40 سال قبل از پیامبر اسلام می زیسته بر فراز قله قدرت در رشته کوه جرجان در 62 کیلومتری شمال شرق شهرستان کلاله واقع در روستای گچی سو و اوقچی قرار دارد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار