وزیر بهداشت در کلاله:

درطرح تحول سلامت 70درصد نیروهای متخصص مناطق محروم تامین می شود + گزارش تصویری

1403-08-01 09:08:46
0
58

سرویس اجتماعی: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس طرح تحول سلامت بیش از 70درصد از نیروهای متخصص مورد نیازبخش بهداشت و درمان مناطق محروم تامین می شود.

 

به گزارش کلاله خبر، سیدحسن قاضی زاده هاشمی عصر  روز گذشته درحاشیه بازدید از بیمارستان رسول اکرم(ص)شهرستان کلاله در شرق استان گلستان درگفت وگو باخبرنگاران، افزود: درفاز اول طرح تحول سلامت، برای آن دسته از پزشکان عمومی ، ماماها، پرستاران و متخصصین بخش های مختلف پزشکی، درمانی و بهداشتی که در مناطق محروم خدمت کنند ،مجوزها و مشوق های خوبی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بخش بهداشت و درمان کشور نیاز به مشارکت مردم و همکاری خیرین سلامت دارد، اظهارکرد: ارزش و ثواب کمک به امر درمان و سلامت مردم، از هر امر خیر دیگری کمتر نیست.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: تشکیل مجمع خیرین سلامت و تشکل های مردم نهاد در امر بهداشت و درمان حاکی از احساس مسوولیت قشرهای مختلف مردم در این امر خداپسندانه است.

وی بابیان اینکه زمینه های لازم برای مشارکت درعرصه بهداشت و درمان فراهم شده است، از بانک ها و سرمایه گذاران خواست در پروژه های بهداشت و درمان سرمایه گذاری و مشارکت داشته باشند.

دکتر هاشمی در خصوص تجهیز بیمارستان رسول اکرم کلاله گفت: این وزارتخانه با همکاری نماینده مردم منطقه در مجلس، مسوولان و دستگاه های اجرایی مرتبط ، حداکثر تا پایان سال آینده بخش های مختلف این بیمارستان را تکمیل و تجهیز خواهد کرد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار