بخشدار لوه شهرستان گالیکش خبر داد :

مرگ کودک 13ساله گالیکشی به دلیل عدم پذیرش در بیمارستان سوختگی خان ببین و ساری

1403-08-01 03:08:32
0
16

سرویس حوادث: بخشدار لوه شهرستان گالیکش از عدم پذیرش اولیه سه مصدوم آتش سوزی در بیمارستان های تخصصی سوانح و سوختگی خان ببین و زارع ساری انتقاد کرد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه ، علی رضا آگاهی افزود: بر اثر وقوع انفجار گاز خانگی در منزل یکی از اهالی روستای صادق آباد در صبح چهارشنبه ، پدر و مادر و فرزند 13 ساله آنها به شدت مصدوم شدند که کارشناسان شدت سوختگی آنها را 85 تا 90 درصد تشخیص دادند.

وی در مورد چگونگی وقوع این ماجرا گفت: این خانواده که از نشتی گاز در منزل خود بی خبر بوده اند، با روشن کردن کبریت، انفجار رخ داده و آنها را بشدت می سوزاند.

بخشدار لوه در ادامه گفت: پس وقوع این ماجرا و با وجود شدت بالای سوختگی مصدومان، با بیمارستانهای تخصصی خان ببین و ساری هماهنگی شد تا به این مراکز منتقل شوند که این دو بیمارستان از پذیرش آنها خودداری کردند.

وی گفت: با وجود اینکه از سوی فرمانداری های گالیکش و گنبدکاووس و استانداری گلستان هماهنگی شده بود، این بیمارستان ها به دلیل نداشتن تخت ˈICUˈ از پذیرش سرباز زدند که به ناچار فرزند این خانواده به بیمارستان محمد رسول الله کلاله و پدر و مادر نیز به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

بخشدار لوه گفت: به رغم رسیدگی هایی که از سوی نیروهای بیمارستان محمد رسول الله (ص) کلاله انجام شد، فرزندن 13 ساله این خانواده بنام ابوالحسن آقایی چهارشنبه بدور حیات گفت.

آگاهی گفت: بدنبال فوت فرزند این خانواده ، و با پیگیری های مستمر پدر و مادر این خانواده چهارشنبه شب به بیمارستان تخصصی خان ببین منتقل شدند که در حال مداوا هستند.

بخشدار لوه با انتقاد از مسوولین بیمارستان های سوانح و سوختگی خان ببین و ساری در عدم پذیرش این مصدومان در مراحل اولیه، گفت: اگر اینگونه بیمارستان ها از پذیرش چنین مصدومانی خودداری کنند، تکلیف چنین مصدومانی چه می شود؟

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار