سرویس فرهنگی:

سونامی بي حجابي ها با آغاز فصل گرما كليد خورد

1403-08-01 03:08:26
0
8

سرویس فرهنگی: پيشرفت بي شرمانه بي حجابي ها همچون پيشرفت آب دريا در برخي جزاير آنقدر تكراري شده كه انگار همه ساله از پيش مردم آمادگي اين را دارند كه با آغازگرما نوع حجابها نسبت به سال گذشته با پيشرفت منفي همراه باشد .

 

به گزارش کلاله خبربه نقل از ساحل گمیشان ، نمي دانم مقصر لايه اوزون و وضعيت جوي هواست كه روند افزايشي به خود گرفته يا نتايج تلاش بي شائبه و شبانه روزي فرهنگ سازان دلسوز غربي است كه اين چنين پيشرفت شگرفي را در برخي فرصت طلبان را شاهديم.

شايد هم همه مقصريم همه زنان عفيف و پاكدامن و مردان خوش غيرت وطني كه چشم خود را هر ساله بيشتر فشار مي دهند تا كمتر ببينند و همه مسئوليني كه شايد در برخي موارد به جاي برخورد اغماض مي كنند.

شك نكنيد كوتاهي همه ما در اين سونامي بي حيايي كه هر ساله با گرم شدن هوا به اوج مي رسد موثر است و تبعات آن گريبانگير يكايك خانواده ها خواهد شد.

فراموش نكنيم كه اين گفته بزرگان ماست كه اگر در جامعه اي امربه معروف و نهي از منكر فراموش شود آن جامعه گرفتار بلايا و مصيبتهاي بزرگ خواهد شد.

چگونه انتظار داريم در يك جامعه آلوده و محرك ، جواناني عفيف و توليدگر تربيت شوند.

مقنعه هاي اوايل انقلاب يادتان هست ، مقنعه هاي چانه دار بلند كه آنقد آرام آرام و وجب به وجب هرساله آب رفت كه هيچكس متوجه اينهمه تغيير نشد .

مانتوهاي بلند و پرچين چطور اگر هم يادتان نيست به لطف شبكه آي فيلم كه مدام فيلم هاي قديمي را باز پخش مي كند حتما مي توانيد نمونه هايي از آن را ببينيد.

رنگها چطور نقش ها چطور و از همه مهمتر هويت ايراني اسلامي مان را كه با تمام قوا تلاش مي كنند تغييرش دهند مي بيني ؟

مي بيني و آرام گرفتي يا در خواب نازي و كسي نيست تا با تلنگري تو را بيدار كند و يا از همه بدتر خودت را به خواب زدي كه اين همه نشانه نمي تواند تو را بيدار كند؟

اوايل كمي موهاي خود را از جلو نمايان مي كردند كم كم روسري ها عقب و عقب تر رفت راضي نشدند به لطف گيره و كليپس، كوهان شتر برسرهاي خود كاشتند تا از پشت سر هم بي نصيب نماني و موهاي خود را در معرض ديد قرار دادند ، بازهم آرام نگرفتند و متاسفانه امسال شاهديم بي حجابي به حدي رسيده كه گوشهاي خود را به معرض نمايش مي گذارند آنهم با چه وضعيتي به هرگوش سه گوشواره با رنگ هاي زننده آويزان مي كنند و ..

قطعا اين پوششي كه امروزه شاهد رواج آن در جامعه هستيم در سالهاي اوليه پيروزي انقلاب از سوي صادركنندگان فرهنگ سخيف غرب عرضه مي شد همه با آن به مقابله برمي خواستند.

ولي آنقدر اين تغييرات با شيب ملايم و حساب شده همراه بود كه انگار همه بر روي سطح صاف قدم مي گذارند و هيچ اتفاقي در كار نيست و متاسفانه شاهد اين نوع پوشش هاي زننده در جامعه هستيم و اگر باز هم سكوت كنيم قطعا اين روند ادامه پيدا كرده و بدتر هم خواهد شد.

از توضيح اين جملات شرمنده ايم و از ساحت تك تك خوانندگان محترم پوزش مي خواهيم ولي سكوت هم چاره كار نيست .

به گفته رهبر معظم انقلاب اگر همه با هم سكوت را بشكنند و نه اشخاص بلكه فعل حرام را نكوهش كنند به مرور كارهاي نا پسند و بي ارزش از جامعه برچيده خواهد شد.

هرگز يادمان نرود گناه كساني كه سكوت مي كنند و با بي تفاوتي خود زمينه جولان معدود افراد بي حجاب را در جامعه فراهم مي كنند كمتر از مروجين بي حجابي و بي حيايي در جامعه نيست و همه در پيشگاه خداوند مسئوليم

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار