نشت گاز موجب انفجار خانه‌ روستایی در گالیکش شد + تصاویر

1403-06-29 01:06:23
0
112

سرویس حوادث : نشت گاز موجب انفجار خانه مداح اهل‌بیت در روستای صادق‌آباد شد.

 

به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه ، بر اثر نشت گاز شهری ‌در روستای صادق‌آباد مرکز بخش لوه شهرستان گالیکش منزل مداح اهل‌بیت منفجر شد.

بهروز تمکی دهیار روستای صادق‌آباد در این زمینه به خبرنگار نیلکوه گفت: نشت گاز شهری ساعت 10:30 امروز باعث انفجار منزل سید محمد آقایی از مداحان اهل‌بیت شد.

وی افزود: 4 عضو این خانواده دچار سوختگی شده‌اند که از این تعداد فرزند خانواده به نام ابوالفضل به بیمارستان کلاله و پدر و مادر خانواده به بیمارستان شهید مطهری گنبد انتقال داده‌شده‌اند و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با بیان اینکه این خانه مسکونی به طور کامل تخریب شده است، افزود: تاکنون تلاش هاي مجدانه فرماندار و بخشدار بخش لوه شهرستان گالیکش جهت انتقال و پذیرش این خانواده در بيمارستان سوانح و سوختگی زارع ساري به دلیل شدت بالای سوختگی نتیجه‌ای به دنبال نداشته است.

تمکی در خصوص امدادرسانی به این خانواده گفت: از حضور به‌موقع هلال‌احمر، آمبولانس و اورژانس روستای تنگراه و همچنین امداد و نجات روستای آق قمیش به محل وقوع حادثه تشکر می‌کنیم.

وی افزود: آتش‌نشانی گالیکش باگذشت یک ساعت پس از وقع حادثه در محل حاضر شد که هیچ فایده‌ای در بر نداشت.

دهیار روستای صادق‌آباد از وضعیت نامطلوب آنتن دهی تلفن همراه اعم از همراه اول و ایرانسل در این روستا خبر داد و گفت: به دلیل اختلال زیاد آنتن دهی تلفن های همراه این روستا با شهرستان کلاله مردم این روستا برای تماس با شماره‌های اورژانسی با مشکل روبرو هستند.

وی ادامه داد: صبح امروز بارها برای برقراری تماس با فوریت‌های شهرستان گالیکش برقرار شد کا یا آنتن دهی وجود نداشت یا اینکه با شهرستان کلاله اتصال صورت می‌گرفت.

وی در این خصوص گفت: این موضوع را بارها از طریق صدا و سیمای گلستان نیز پیگیری نموده ولی تاکنون هیچ اقدام موثری دراین‌باره رخ نداده است.

گفتنی است : طی کمتر از یک هفته مردم گالیکش از حضور و اقدامات آتش‌نشانی این شهر ابراز گلایه کرده‌اند که جای دارد مسئولین امر در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

کماکان سالیان زیادی است که استان گلستان بااین‌همه امكانات و استعداد از داشتن يك مركز درماني جهت رسیدگی به بيماران سوختگی بی‌بهره مانده است تا جایی که به گلستان لقب قتلگاه بيماران سوختگي نسبت داده می‌شود.

جای دارد مسئولین استانی در این خصوص تمهیدات لازم را اندیشه کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار