سرپرست شبکه بهداشت ودرمان کلاله:

دغدغه بیماران برای دارو کاهش می یابد

1403-06-30 04:06:36
0
58

سرویس اجتماعی: سرپرست شبکه بهداشت ودرمان کلاله اعلام کرد: در اجرای طرح تحول سلامت در کشور، 270 تا 350 قلم دارویی مراکز درمانی و بیمارستانی این شهرستان تامین می شود.

 

به گزارش کلاله خبر، علی ساور علیا در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله، افزود: با اجرای این بخش از طرح تحول سلامت، بیماران و همراهانشان دیگر هیچ نگرانی برای تامین داروهای مورد نیاز نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: از زمان آغاز اجرای طرح تحول سلامت، از طریق نظارت و بازرسی مداوم همچنین با پیگیریهای بهورزان خانه های بهداشت درحال انجام است تا مبادا مشکلی برای بیماران بستری در بیمارستان درمسیر درمان و ترخیص بوجود بیاید.

دکترساورعلیا همچنین گفت: برای تسریع در ارائه خدمات به بیماران، موضوع ماندگاری پزشکان درکلاله را در حال اجرا داریم که هم اکنون دراکثر روزها پزشکان جراح و متخصصین مرتبط مقیم هستند.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان کلاله به سیستم ارجاع در مورد بیماران روستایی این شهرستان نیز اشاره کرد و ادامه داد: تمام کسانی که از طریق سیستم ارجاع در بیمارستان بستری می شوند فقط 5 درصد هزینه ها را پرداخت خواهند کرد.

سرپرست مرکزبهداشت کلاله نیز در این جلسه خواستار ساماندهی یخ فروشان در سطح این شهر برای مبارزه با آلودگی های احتمالی شد.

شمس الدین کرر ، از آلوده بودن آب شرب 60 نفر از ساکنان روستای کورلر از توابع این شهرستان خبرداد و خواستار تامین آب شرب اهالی این روستا بوسیله اداره آب و فاضلاب روستایی کلاله و نصب شیر برداشت عمومی دراین روستا شد.

ˈمحمدتقی قزل سفلی ˈ فرماندار شهرستان کلاله نیز در این جلسه با اشاره به اجرای دقیق طرح ملی تحول سلامت، بر اجرای مصوبات کار گروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان تاکید کرد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار